Bibliotheek 2.0

Omdat de wereld verandert

Dag allemaal,

In de bijlage de eerste 'Schets van aanpak' van het project. Het is allemaal nog wat ruw maar geeft wel een indicatie van de dingen waar ik mee bezig ben en vooral: wat ik van plan ben.

Ik hoor het graag als jullie dingen missen of onduidelijk vinden. De tekst bevat ook best veel jargon maar ik hoop dat dat me vergeven is in dezen.

Hartelijke groet,

Edwin

Tags: betabibliotheek, ning, projectplan, schets_van_aanpak

Delen

Bijlagen:

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Interessant document. Ik ben nog een groentje in 2.0. Qua studie-23-dingen ben ik nog niet op de helft. Maar je document biedt mij veel stof tot nadenken.

Hierop reageren

Hoi Tineke,

Bedankt voor je positieve reactie. Dat je al in zo'n vroeg stadium van de cursus hier kijkt en leest is alleen maar mooi. Als je vragen hebt kun je altijd een berichtje sturen.

Het is nu even wat stil rondom het project omdat ik in deze periode vooral overleg voor de laatste afspraken, mogelijke samenwerkingsverbanden enz. Na de 15 ga ik echt verder met het blog en de site en wil ik vanuit daar gaan opbouwen.

Komt goed. Je bent van harte welkom om mee te kijken, denken en misschien zelfs wel doen. Net wat je wilt!

Fijn weekend!

Edwin

Hierop reageren

RSS

© 2009   Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden