De resultaten van
de poll over het lot van deze groep zijn bekend. 22 leden reageerden en in het staatje hierboven kun je zien dat 68 % van jullie vindt dat de discussies ook prima op de hoofdpagina kunnen plaatsvinden.
Er werden ook nog een aantal suggesties gedaan, opmerkingen gemaakt. Deze laat ik hieronder nog even de revue passeren:
- Kennen jullie de 23 dingen al? Wellicht sluiten zich dan meer mensen aan!
- Ik zal zelf eens nadenken over nieuwe onderwerpen voor de groep! Sterker nog: ik ga vandaag nog iets posten!
- Ik hoop in de toekomst wel een bijdrage te leveren, afgelopen periode gewoon niet aan toegekomen vanwege interne cursussen. Maar dit is wel een leuke plek om ideeen uit te wisselen
- Ik heb een hoop geleerd en aan de weet gekomen door regelmatig de discussies op je pagina te volgen. Door drukte in mijn werk vanaf oktober 2007, is het actief meedoen er bij ingeschoten. Toch ben ik heel blij met de groep. N.a.v. onze discussie ben ik bij de conferentie TAGGING geweest in Den Haag en ga ik in april mijn collega's iets vertellen over social bookmarking en del.icio.us
- Ik ben vooral lid geworden van deze groep om de discussies niet te missen. Als ze op de hoofdpagina te vinden zijn ben ik dus ook dik tevreden.
- Ik zal binnenkort postings doen over het gebruik van Delicious en ondersteuning van het werk met democlips
- De groep kan van pas komen als er echt iets specifieks langs komt op het gebied van Dig. Inl. Werk., maar dat is niet zo vaak. Vooralsnog zou het ook op de hoofdpagina kunnen denk ik.
- De groep heeft voor mij een nuttige functie gehad om in het vertaalwerk te groeien. Omdat dat nu gebeurd is, zal ik niet zo frequent meer gebruik maken van de groep. Ik zit al te veel op internet als webmaster en voor mijn vertaalwerk. O ja, en het was een introductie in NING
Er zijn mensen die in deze groep geleerd hebben, die de discussies niet wilden missen, die aangeven dat ze zelf graag hun steentje bij willen dragen. Mooi!
Eén van de reageerders zei: "Goed plan (om de activiteiten naar de hoofdpagina te verplaatsen)! Het wordt dan alleen maar toegankelijker en zichtbaarder. Bovendien denk ik dat de onderwerpen en discussies met betrekking tot Digitaal Inlichtingenwerk wel meer van de bijna 800 leden aangaan. Het mooiste zou zijn wanneer we met z'n allen wat actiever worden he? En ja, ik ook :-)"
Ik hoop en denk dat deze opmerking ook voor de mensen die liever hadden gehad dat deze groep bleef bestaan een overstap naar de hoofdpagina rechtvaardigt!
Spreken we elkaar daar?!
Reuze bedankt voor jullie input; het was me een waar genoegen.
Marina