Ik heb de laatste tijd met een aantal mensen gepraat over deze groep van een respectabele 43 leden en al brainstormend leek het ons een goed idee om de activiteiten van deze groep weer naar de hoofdpagina te verplaatsen.
Op dit moment is het in onze groep een beetje stilletjes en het is natuurlijk lastig om te achterhalen waar ‘m dat in zit omdat ik velen van jullie niet ken. Maar ik denk dat – als iemand van onze groep een onderwerp in wil brengen – dat eigenlijk net zo goed op de hoofdpagina kan doen omdat we dan ook meer leden bereiken die daar eventueel hun mening over kunnen geven. In een post over dit onderwerp kun je meer over de brainstorm lezen, als je wilt.
Maar misschien denken jullie wel heel anders over de groep? En jullie mening doet er evenzeer toe als die van de mensen waarmee ik gebrainstormd heb. Daarom wil ik jullie vragen de vragen in onderstaande poll te beantwoorden. Ik zal jullie hier ook nog een mailtje over sturen omdat ik dan ook de mensen bereik die de bibliotheek2.0ning zelden bezoeken.
"dat eigenlijk net zo goed op de hoofdpagina kan doen omdat we dan ook meer leden bereiken die daar eventueel hun mening over kunnen geven"
Dit lijkt me het pijnpunt van alle groepen hier op de Ning. Ik vind het erg jammer dat de nieuwe posts binnen de groepen niet automatisch ook op de hoofdpagina verschijnen.
Ikzelf heb bij vorige berichten ook getwijfeld: binnen een groep, of op het algemene forum?
Een lastige keuze, en ik steun je dan ook in welke kant je ook kiest.
Groeten, Patricia