Bibliotheek 2.0

Omdat de wereld verandert

Dag Allemaal!

Nu deze Ning de 1500 leden is gepasseerd komt het oude idee om eens een feestje te organiseren weer bovendrijven.
Om eens te kijken hoe het zit met de belangstelling voor zo'n fuif heb ik een poll uitgezet. Mijn gedachten gaan uit naar een feestje in de geest van de marketingfactsborrels. Zij huren regelmatig een rondvaartboot af, met een borrel, een hapje en een muziekje. Ongedwongen. Gezellig. Gewoon elkaar eens ontmoeten. En natuurlijk geen speeches :-)

Ik denk aan een locatie in Rotterdam of Utrecht. Ik denk aan een vergoeding van ca 15 euro pp (geen flauw idee wat zoiets gaat kosten) en ik denk aan mei omdat het weer dan weer iets beter is maar de meeste mensen nog geen vakantie hebben.

Breng je stem uit. Dan weet ik of het zinvol is om iets te gaan organiseren.

Alvast bedankt! Edwin

Tags: bibliotheek_2.0, feestjes, fuifjes, leden, ning, partijtjes, polls, rondvaartboten

Delen

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Maar we gaan niet de zee op hoor. Een klein stukkie dobberen is het meestal en dan ergens aanmeren. Daar vinden we vast wel een oplossing voor!

Thanks

Hierop reageren

a.k.a. het beweegt ;)

Hierop reageren

Count me in!

Hierop reageren

Dag Edwin, nog maar net lid en nu al een feestje! Daar ben ik altijd voor te porren! Laten we de "human touch" vooral niet vergeten in deze digitale tijden!
Ans

Hierop reageren

Hoi Ans,

Leuk dat je meteen gezellig binnenkomt! Die human touch blijft heel belangrijk inderdaad!
Lees op je blog dat je discussies wat technisch vindt maar laat je daar niet door misleiden hoor, er komt hier ook veel luchtigs voorbij. Het is maar wat er op een bepaald moment speelt. Dat staat op de hoofdpagina, de rest zakt weg naar de archieven.

Maar daar hebben we het op het feestje vast nog wel over :-)

Welkom hier, hoe dan ook!

Hierop reageren

Hi Edwin, ik ken deze "community" natuurlijk nog niet goed, kom net kijken in kader van 23 dingen. Ben ook niet gewend om deel te nemen in dit soort discussies. Ik zal me er wat meer in verdiepen en de leuke items eruit halen en als daartoe aanleiding is van me laten horen!
Ans

Hierop reageren

Lijkt me wel wat. De HappeNing is me ook goed bevallen. Dus ik wil de Ningcommunity zeker nog wel eens in het echt ontmoeten.

Ria

Hierop reageren

Vandaag had ik het er nog over met Jan: misschien ook wel idee om af en toe gewoon borrel te doen in twitterstijl. Wie komt komt, en anders niet. Op zich ook wel aardige insteek. Scheelt hoop georganiseer en gedoe...
Daar zijn wel meer mensen voorstander van...

Hierop reageren

Oh maar een borrel is ook wel een heel leuk idee.
Gewoon een avond een plaats en tijd afspreken en gewoon gezellig borrelen!

Het een hoeft het ander overigens niet uit te sluiten natuurlijk. We kunnen zowel een borrel als een rondvaart, etentje, happe.ning, survival, teambuild activiteit doen.

Hierop reageren

Ja hoor, ik kan er zo al twee noemen die dat een heel goed idee vinden :-)

Hierop reageren

hier nog een.. :D

De twitterborrels bevallen me altijd erg goed...

Hierop reageren

Kijk aan. Dan doen we er eentje in januari ofzo, na al het gedruis van december. Komt goed!

Hierop reageren

RSS

© 2009   Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden