Bibliotheek 2.0

Omdat de wereld verandert

Dag Allemaal!

Nu deze Ning de 1500 leden is gepasseerd komt het oude idee om eens een feestje te organiseren weer bovendrijven.
Om eens te kijken hoe het zit met de belangstelling voor zo'n fuif heb ik een poll uitgezet. Mijn gedachten gaan uit naar een feestje in de geest van de marketingfactsborrels. Zij huren regelmatig een rondvaartboot af, met een borrel, een hapje en een muziekje. Ongedwongen. Gezellig. Gewoon elkaar eens ontmoeten. En natuurlijk geen speeches :-)

Ik denk aan een locatie in Rotterdam of Utrecht. Ik denk aan een vergoeding van ca 15 euro pp (geen flauw idee wat zoiets gaat kosten) en ik denk aan mei omdat het weer dan weer iets beter is maar de meeste mensen nog geen vakantie hebben.

Breng je stem uit. Dan weet ik of het zinvol is om iets te gaan organiseren.

Alvast bedankt! Edwin

Tags: bibliotheek_2.0, feestjes, fuifjes, leden, ning, partijtjes, polls, rondvaartboten

Delen

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Voorstel:
Datum: zaterdag 17 januari
Tijd: 20:00 tot ...

Hierop reageren

Ik heb nog weinig gepland in die maand dus dat moet vast wel lukken. Als het zo laat is in Utrecht zal ik wel ergens moeten crashen, of een hotel moeten pakken.
Komt wel goed!

Hierop reageren

Locatie Enschede? Lekker centraal voor mij!
Mogen er honden komen (serieuze vraag)?

Hierop reageren

kunnen toch altijd wel iets vinden waar honden naar binnen mogen!

Hierop reageren

Nou?? (het gaat hier over echte honden, dus niet over mij alhoewel sommigen enzovoort enzoverder).

Hierop reageren

oh, je bedoeld een waf waf hond? ik vermoedde al dat je het daar over had.. ;-)
*pakt telefoon, gaat naar 17 jan, tikt "happe.ning borrel"* tsja, hoe noem je het anders...?

Hierop reageren

een meet.ning :-)

Hierop reageren

Een meet.ning :-)

De happe.ning ning wordt dan feestelijk opgeheven is het idee

Hierop reageren

Goed initiatief Marina.
Toch hoop ik nog steeds een beetje op een happening in de vorm van een een lanparty :-)

Ooit.

thxs!

Hierop reageren

Hoi Edwin,

Ik weet niet of het een goed initiatief is. Het heeft iets te maken met mijn behoefte aan duidelijkheid, richting, actie.

De opheffing is in mijn ogen niet bedoeld als einde maar als nieuw begin en doorstart op déze ning waar we júist op de lanparty zouden gaan mikken.

(Dat zou ook prima kunnen via een doorstart van de happe.ning of het oprichten van een nieuwe). Het leek me hoe dan ook goed om niet op de lauweren te gaan rusten na de OCN.

Wil je zo'n lanparty van de grond tillen dan moeten we "gewoon" een paar enthousiaste mensen verzamelen. De vraag is alleen: wie gaat het trekken. Je moet denk ik een clubje doelgerichte mensen bij elkaar zien te krijgen, willen de goede initiatieven niet allerhande andere - goedbedoelde - kanten op waaien. Omdat ik zelf echt te weinig zicht heb op wat nou de goede kant is in bibliotheekland, weet ik dat ik het zelf niet meer wil trekken (mijn bemiddelingspoging om tot een Lanparty te komen eindigde in een OCN wat ook leuk is maar toch iets anders :-)).

Als de feestelijke opheffing op 17 januari nou tegelijk de start zou kunnen zijn van een nieuwe beweging richting lanparty, dan is Ooit misschien niet eens zo ver weg.

Ik hoop het!
hahaha! ok, een opheffing in de vorm van een feestje, mij is alles goed!

*pakt telefoon, gaat naar 17 jan, tikt "happe.ning borrel" aan, tikt "meet.ning borrel" en slaat op*

Hierop reageren

RSS

© 2009   Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden