Bibliotheek 2.0

Omdat de wereld verandert

Dag Allemaal!

Nu deze Ning de 1500 leden is gepasseerd komt het oude idee om eens een feestje te organiseren weer bovendrijven.
Om eens te kijken hoe het zit met de belangstelling voor zo'n fuif heb ik een poll uitgezet. Mijn gedachten gaan uit naar een feestje in de geest van de marketingfactsborrels. Zij huren regelmatig een rondvaartboot af, met een borrel, een hapje en een muziekje. Ongedwongen. Gezellig. Gewoon elkaar eens ontmoeten. En natuurlijk geen speeches :-)

Ik denk aan een locatie in Rotterdam of Utrecht. Ik denk aan een vergoeding van ca 15 euro pp (geen flauw idee wat zoiets gaat kosten) en ik denk aan mei omdat het weer dan weer iets beter is maar de meeste mensen nog geen vakantie hebben.

Breng je stem uit. Dan weet ik of het zinvol is om iets te gaan organiseren.

Alvast bedankt! Edwin

Tags: bibliotheek_2.0, feestjes, fuifjes, leden, ning, partijtjes, polls, rondvaartboten

Delen

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Jaaaaa, leuk!

Hierop reageren

March of the librarians naar Rotterdam of Utrecht? Deze pinguin is wel in voor een feestje hoor. Als ik maar geen pinguinjaquet aan hoef en ik op de betreffende datum geen andere verplichtingen heb (drukdrukdrukdrukdrukbeneenechtenetwerkzapper) dan heb ik wel zin in zo'n netwerkavondje en te ontdekken welke andere bibliotheek 2.0 liefhebbers er nog meer zijn en vooral hoe ze er in reallife eruit zien!

Hierop reageren

Leuk idee!

Hierop reageren

Goed idee!

Even een tip: naast allerlei vrije dagen heeft mei altijd al enorm veel andere bijeenkomsten. Ik herinner me nog afgelopen mei, waar er rond de 20e elke dag meerdere bijeenkomsten waren. Misschien is het daarom de overweging waard om de congreshausse en bijbehorende -moeheid voor te zijn. En mocht je overwegen om een sponsor in te schakelen...

Hierop reageren

Strak plan. En qua genoemde sponsor: ik kom uit Enschede, dus drink..

Hierop reageren

Klinkt goed, 'n bibliotheek 2.0-borrel!

Hierop reageren

ik ben in voor een feestje :)

Hierop reageren

Dag allemaal: leuk om de enthousiaste reacties te zien. Dat klinkt alsof dit dan maar een keer moet gebeuren...

@ Ron: Sponsoring is voor dat soort dingen zonder meer interessant. Zelfs de boot van Sinterklaas hangt vol vlaggen en wimpels. Ik houd me aanbevolen voor alle suggesties in dezen :-)

Hierop reageren

yes een feestje !!

Hierop reageren

Tof idee Edwin!
Ik stem voor!

Hierop reageren

Count me in ! :-) Ik heb goede herinneringen aan onze eerdere ontmoeting in Rotterdam. En die met Jan, Liesbeth en jou in Amsterdam. Misschien kunnen we weer ergens op een terras landen !?

En dan kan ik bovendien nog veel(!?) meer Bieb2 en BetaBieb/Betafactor mensen ontmoeten. Lijkt me leuk en gezellig !

Hierop reageren

voor mij hoeft het niet per se op een boot te zijn (lichte vorm van zeeziekheid zeg maar) maar als het ècht niet anders kan...... ;-) Ik heb iig op Ja geklikt

Hierop reageren

RSS

© 2009   Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden