Bibliotheek 2.0

Omdat de wereld verandert

Dag Allemaal!

Nu deze Ning de 1500 leden is gepasseerd komt het oude idee om eens een feestje te organiseren weer bovendrijven.
Om eens te kijken hoe het zit met de belangstelling voor zo'n fuif heb ik een poll uitgezet. Mijn gedachten gaan uit naar een feestje in de geest van de marketingfactsborrels. Zij huren regelmatig een rondvaartboot af, met een borrel, een hapje en een muziekje. Ongedwongen. Gezellig. Gewoon elkaar eens ontmoeten. En natuurlijk geen speeches :-)

Ik denk aan een locatie in Rotterdam of Utrecht. Ik denk aan een vergoeding van ca 15 euro pp (geen flauw idee wat zoiets gaat kosten) en ik denk aan mei omdat het weer dan weer iets beter is maar de meeste mensen nog geen vakantie hebben.

Breng je stem uit. Dan weet ik of het zinvol is om iets te gaan organiseren.

Alvast bedankt! Edwin

Tags: bibliotheek_2.0, feestjes, fuifjes, leden, ning, partijtjes, polls, rondvaartboten

Delen

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Hoi Edwin,
Ik heb in commentaar bij het evenement van a.s. zaterdag, de Bibliotheek2.0 Meet.Ning
(http://bibliotheek20.ning.com/events/bibliotheek-20-meetning)
eten&borrel gevraagd aan mensen om eventuele Pokens mee te nemen, just for fun en discussie!
Ik neem er ook een paar extra mee. Maar ik zie dat dit commentaar niet mee komt in de activiteiten op de voorpagina ...;-( Weet jij hoe dit zit?
groet,
Guus

Hierop reageren

Ha Guus,
Deal jij die dingen? In that case wil ik er wel eentje van je overnemen.
grtz. Jan

Hierop reageren

Gaaf, dan kan ik zaterdag met Guus en Jan poken.
Hopen dat mijn poken dan al binnen is!

Hierop reageren

Nee, ik deal niet in die dingen. Ik volg de hype van de Poken van dichtbij uit nieuwsgierigheid om te zien hoe dit in sociale media opgepikt zal worden. Ik heb er een paar extra, maar zeker niet om er geld aan te verdienen.
Staat genoteerd: ik heb nog keus uit Alien, VooDoo en Panda ;-)

Hierop reageren

ik ga voor de VooDoo:) thanx alvast!

Hierop reageren

Staat genoteerd. Correctie op beschikbaarheid Pokens voor zaterdag:
ik heb nog keus uit Alien, VooDoo, Panda en de Bee Poken ;-)

Hierop reageren

Leuk, een pandaatje. Nog maar eens het filmpje hierover goed bekijken.

Hierop reageren

Hoi Guus,

Volgens mij kun je reacties bij events alleen monitoren via de e-mail. Laten weergeven op de homepage lukt me in ieder geval niet. In mijn mailbox van Ning komt alles echter keurig binnen....

Hierop reageren

Dan wil ik die bij wel eens checken ^^ zoemmmmm

Hierop reageren

RSS

© 2009   Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden