Dag allemaal,
Zoals sommigen van jullie nog zullen weten experimenteerde ik ruim een maand geleden met Aladin op Twitter. De reacties op dat initiatief
waren enthousiast, veel mensen volgden de account om mee te kunnen denken en genoemde vragen werden veel doorgestuurd.
Op de homepage van B20 heb ik een twitterfeed gezet waarmee vragen actief opgespoord kunnen worden binnen Twitter. Ook dat was een experiment. Ik merk echter dat niemand zich echt geroepen voelt daar mee aan de slag te gaan.
Daarom wil ik nu graag weten of er aladinmedewerkers zijn die hier mee verder willen of niet. Aladin zit al een tijdje niet meer in mijn takenpakket. Ook gezien de andere activiteiten wil ik daarom zelf niet verder gaan dan meedenken of -zoeken met gestelde vragen. Ik heb niet de tijd om dit experiment te blijven trekken.
Ik hoor het dus graag als iemand het verder wil oppakken. De basis ligt er, de uitwerking kan nog in alle opzichten worden aangepast. Het project is van niemand en dus van ons allemaal. Ik sprak er ook nog met Esther Valent over en wij zagen ook wel mogelijkheden om dit te koppelen aan de samenwerking met
www.goeievraag.nl.
Als er geen respons komt zal ik de accounts en feedblocks t.z.t. weer verwijderen. Dat is verder ook geen ramp.
Ik hoor het graag.
Groetjes
Edwin
Tags: aladin, experimenten, participatie, tweets, twitter, vragen, vragendiensten
Delen
-
▶ Hierop reageren