Bibliotheek 2.0

Omdat de wereld verandert

De biblioblogs feed op onze ning lijkt het niet te doen. hij (zij?) blijft steken op o.a. (toevalllig) twee oude posts van mijn hand (web 2.0: klaar voor de werkelijheid). Nou vind ik het vet leuk dat ik zoveel bezoek krijg op mijn weblog met die post, maar ik denk toch niet dat het de bedoeling is :-)

Can that be fixed?

Thx, Marina

Tags: biblioblogs

Delen

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

De feed reageert ook niet in netvibes en heeft steeds problemen met blogger. Hij is sowieso ook wat trager dan bijvoorbeeld my syndicaat.
Ik zal nu tijdelijk mijn verzamelfeed van mysyndicaat (http://www.mysyndicaat.com/myfeed/feed/zbdigitaal_Biblioblogs%20NL) invoegen, maar die is niet compleet!!
Zo zat jouw blog er niet in, die heb ik netvibes onder Edublogs staan.
Heb je nu wel toegevoegd.
Er zitten er 33 in. In de bijlage het OPML bestand. Als iemand een betere of completere heeft hoor ik het graag, dan plaats ik die!

Groetjes

Edwin
Bijlagen:

Hierop reageren

Ow, nu sta ik er ineens wel tussen. Bij die van Rob nl. niet. Waarschijnlijk omdat ik ook veel over 'niet biblio gerelateerde dingetjes blog :-)

Hierop reageren

Tsja, waar ligt de grens van het bibliobloggen, maar in netvibes heb je bij mij altijd bij biblioblogs gestaan iig

Hierop reageren

Ha Edwin,
Vast bedankt. Ben idd ook niet echt een biblioblogger, maar ik vind ze (die bibliobloggers) wel reuze aardig allemaal dus in die en andere zin wil ik er best bij horen ;-)
Grtz, Marina

Hierop reageren

RSS

© 2009   Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden