Bibliotheek 2.0

Omdat de wereld verandert

Wij staan op het punt 2 WIIs te kopen voor de 2 vestigingen waar een 4You! komt. Maar ja, welke spellen leuk zijn om erbij te hebben. Want, de keuze is reuze. Ik zit te denken om in ieder geval het volgende aan te schaffen: een sportspel, iets met braintraining en Mario Party 8. Het lijkt me leuk om ook een avonturenspel en muziekspel te hebben.

Heeft iemand titels van spellen die populair zijn bij de jeugd?

Delen

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Hoi Tom,

kom anders een kijkje nemen op een van de Game-In Battle avonden die binnenkort plaatsvinden bij DOK. Meer info: www.ugame-ulearn.com

Moqub/Liesbeth

Hierop reageren

Hoi Moqub,

Dat lijkt me een stark plan. Had sowieso veel willen zien alvorens we gestart zijn. Hoop dat ik dit kan regelen...

Gr. Tom

Hierop reageren

Hoi Tom,

Leuke video hoor. Ziet er goed uit allemaal.

Chapeau!

Hierop reageren

Dag Tom,

Ziet er goed uit!
Ook bij Bibliotheek VANnU willen we graag zo snel mogelijk aan de slag met gamen. Hebben jullie zelf de benodigdheden aangeschaft? Wij zitten te denken aan een samenwerking met gamewinkel/ speelgoedwinkel.
DOK Delft staat ook bij mij zeker nog op mijn lijstje om eens langs te gaan.

Groeten, Joëlle
Bibliotheek VANnU

Hierop reageren

Dag Joëlle,

Hebben de spullen uiteindelijk zelf aangeschaft. Sponsoring is denk ik wel beter... Voor een aanvulling op het aanbod krijg ik wel korting van de winkel. Wil het liefste een goede band met de gameshop waar ik zelf ook mijn spullen haal. Dus probeer in de toekomst voornamelijk daar mijn spullen aan te schaffen.

Ben benieuwd naar jullie plannen en natuurlijk de uitwerking. Als ik mijn gang zou mogen gaan....;)

Hierop reageren

Misschien is het een idee om ook eens met de OB in Amsterdam contact op te nemen.

Hier wordt namelijk een gameweekend gehouden op 29 en 30 december met de Guitar Hero World Tour competitie. Dit zal geleid worden door gamekings Jan en Skate.

Zie het blog op hun hyve

Hierop reageren

Mario & Sonic op de olympische spelen doet het bij ons in Zoetermeer ook erg goed. Aangezien ze bij ons maar max een half uur mogen spelen moet je spelletjes nemen die niet de lang duren. Laura's passie is ook goed te doen voor de meiden...en Mario kart is sws een must have

Hierop reageren

RSS

© 2009   Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden