Bibliotheek 2.0

Omdat de wereld verandert

Ben zo vrij geweest om een widget voor de al@din chat te maken en hier neer te zetten (zie rechterdeel hoofdpagina).
Want ik snap iets niet.

Delen

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Ik ben het met je eens.... compleet, totaal, 100%. Ik heb het ook al gevraagd waarom. Reden is dat er zo een stabielere hosting is door de code direct op je eigen bibliotheekpagina te zetten en het plaatje staat standaard bij de bibliotheken gehost (maar goed, dat staat widgetbox niet in de weg). (euh.. dat ging trouwens over de landelijke widget, die ook direct zoekt in de vragenbank en in de juiste huisstijl is..) (als je wilt, ik heb de code van de widget hier neergezet)

Waarom chatten nog niet zo weggezet: ik dacht dat dat te maken had met de pilot-periode. Dat het na die periode wel mag.. geloof ik?

Hierop reageren

Kwek, ik ga natuurlijk niet knutselen aan iets officieels !! Straks worden ze nog boos :-).
Zal proberen de chat widget nog wat aan te passen (buiten "openingsuren" zie je namelijk niks (behalve get widget) merkte ik dit weekend. Zit te denken aan een animated-plaatje (niet meer dan 2x laten bewegen anders wordt iedereen gestoord), waarbij naast het beginplaatje ook een plaatje komt met de "openingstijden". En dat plaatje komt dan op onze server te staan.
Maar moet af en toe ook nog werken, dus kan een paar dagen duren.

Hierop reageren

Of wellicht iets simpeler, een zinnetje als in: "ziet u niets, dan is de chat gesloten"

overigens fijn dat ik nu ook weet dat je de button niet ziet als de chat dicht is.. dat vroeg ik me even af :-)

Hierop reageren

Ja, dat kan dus weer niet: ziet u niks.. enzo. Dat zouden ze dus bij al@din moeten doen, want daar haalt de widget nu het plaatje weg. Vandaar dat ik dacht om voor de widgetbox-widget een eigen plaatje te maken (animated) dat je dus altijd ziet omdat het bij ons in Enschede op de server zou komen te staan. Snappu?

Edit:misschien is het niet nodig, want de chat is nu gesloten en ik zie het plaatje nog! :-)

Hierop reageren

Hoi,

Hartstikke goed die widget, ga deze dan ook gelijk publiceren op onze site.

@kwek: heeft inderdaad met de pilot te maken.Ik had hier namelijk al een mailtje over gestuurd waarom er geen code was voor een chatknop op de site. Als reactie kreeg ik dat bij het contract voor de pilot onbeperkte plaatsing van chatknoppen niet inbegrepen was. Zo zie je maar weer.. alles kost geld behalve widgets die zijn in een handomdraai gepiept. Absurd

Hierop reageren

En ik snap alweer iets niet. Dit. Zal aan mij liggen?

Hierop reageren

RSS

© 2009   Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden