Bibliotheek 2.0

Omdat de wereld verandert

Dag allemaal,

Ik krijg regelmatig mailtjes via de knop 'probleem rapporteren' (onderaan de pagina)
Nu is dat helemaal niet erg maar bedenk daarbij wel dat alle beheerders dat mailtje krijgen. Er zijn 20 mensen die beheerdersrechten hebben.

Via het menu bovenaan de pagina kun je berichten sturen naar afzonderlijke personen.

Overigens kun je via 'mijn pagina' en vervolgens 'mijn instellingen'- 'e-mail' precies aangeven waar je wel of geen mails over wilt ontvangen. Beheerders kunnen daar desgewenst probleemrapportages uitvinken.

Groet,

Edwin

Tags: e-mail, e-mail_ning, netwerkbeheer, netwerkbeheerders, ning, probleemrapportages

Delen

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Dag Edwin,

Voor nieuwkomers als ik spreekt het nog niet direct voor zich hoe dit precies moet.

Als ik mij heb aangemeld zie ik bovenaan de pagina inderdaad een mail-knopje (brief-pictogram). Hierop klikken levert een menu op met een optie waarin een nieuw bericht kan worden opgesteld ('compose'). Maar hoe kom ik dan aan het adres van degene aan wie ik een bericht wil sturen?
Bijvoorbeeld de beheerder die zich bezig houdt met technische/practische problemen.

Hierop reageren

Hoi Peter,

Dat is inderdaad niet logisch, want er is geen koppeling met het adresboek, op die plaats.

Het handigste vind ik om naar de profielpagina van de persoon in kwestie te gaan en daar te klikken op ' een bericht sturen' . Dat is de snelste manier, bij mijn weten.

Hartelijke groet,

Edwin

Hierop reageren

RSS

© 2009   Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden