Bibliotheek 2.0

Omdat de wereld verandert

Binnenkort, nu eigenlijk, start ik met Johan Hoenink een project om Bibliotheek 2.0 in de Limburgse openbare bibliotheken aan de man cq vrouw te brengen.
Eerst gaan we een inventarisatie maken van reeds begonnen en lopende 2.0 initiatieven in onze provincie. Daartoe wil ik graag alle Limburgse openbare bibliotheek-ningers uitnodigen om zich binnen Ning aan te sluiten bij de groep Bibliotheek Limburg 2.0 en ervaringen en initiatieven in het Limburgse te delen.
Dit moet enerzijds uitmonden in een een kennisdag / symposium waar een aantal concrete bibliotheek 2.0 toepassingen gepresenteerd zal worden. Anderzijds willen we bewerkstelligen dat op korte termjn enkele quick wins op 2.0 gebied gerealiseerd worden. Het gaat om draagvlak, en doen, vooral doen.
Graag zie ik jullie en jullie reacties verschijnen in de groep hierboven genoemd.
grz. Jeroen

Tags: 2.0, bibliotheek, limburg

Delen

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Ha Jeroen - ben heel benieuwd naar de reacties. Vrees dat er meer nodig zal zijn dan een oproep hier en hoop nu dat het tegendeel bewezen gaat worden!

Hierop reageren

Leuk initiatief heren!

Succes ermee!

Hierop reageren

Als klant van een Limburgse Openbare Bibliotheek ben ik hier natuurlijk heel benieuwd naar!

Hierop reageren

RSS

© 2009   Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden