Bibliotheek 2.0

Omdat de wereld verandert

Dag allemaal,

Oplettende bezoekers hebben het misschien al gezien: de advertenties van Google, aan de rechterzijde van Bibliotheek 2.0 zijn sinds vandaag verdwenen. Dit hebben we te danken aan GO Opleidingen, waar men positief reageerde op een opgegooid balletje van Marina.

Om GO te bedanken heb ik een een banner van GO, met een koppeling naar hun website, toegevoegd aan de homepage want ik vind: organisaties die de helpende hand bieden verdienen minstens een vermelding.

Namens ons allen dank ik GO in het algemeen -en Ron Wessels in het bijzonder- voor de financiering!
Deze ning wordt stap voor stap beter.

Waar ik overigens niets aan kan doen is de plaats van het blokje 'over bibliotheek 2.0' , dat nu automatisch bovenaan is komen te staan. Ik kan dat blokje niet verwijderen, tenzij ik daar ook geld voor neerleg. Dat vind ik net iets te mooi. Ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben.

Mooie maandag allen!

Edwin

Tags: adsense, banners, go, go_opleidingen, homepage, logo's, reclame, reclame_ning, sponsors

Delen

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Da's mooi Edwin.
Maarre dat van Go, da's toch ook reclame? Hoe krijg je dat er nu vanaf? :-)
(O ja: heb je ook wel ruimte voor de al@din widget nu hier :-) , 't is maar een hint hoor, of wacht je op de officiele?).

Hierop reageren

Het is een vorm van inderdaad maar wel eentje waar ik goed mee kan leven, jij niet? Beter dan Google Reclames toch?

De Aladin widget mag je van mij plaatsen hoor, maar stellen wij daar zelf veel vragen aan, vraag ik me af?

Ik heb geen idee eigenlijk maar doe het zelf eigenlijk nooit, behalve als ik wil testen. Is dat anders voor andere leden?

Hierop reageren

Kan ik heel goed mee leven hoor, een aantrekkelijke vooruitgang.
Mbt de widget: ik gebruik hem zelf ook alleen om te testen, maar dit lijkt mij wel een mooi kanaal om 'm verder te verspreiden, vandaar.
Overigens kan ik 'm er niet opzetten, dat zou jij moeten doen (beheerder) via widgetbox.

Hierop reageren

Ik heb je zojuist beheerder gemaakt Jouke. Maak er wat moois van :-)

Edwin

Hierop reageren

Dank edwin. Hij staat erop (onder personen zoeken). Eens kijken of vanaf hier de widget ook verder verspreid wordt. De sidebar gadget van al@din is trouwens al 238 keer opgehaald. Da's niet verkeerd.

Hierop reageren

Hoi Jouke,

Ik heb het toch nog even veranderd. Aladin heeft nu een eigen plekje rechts. Ik heb de bezoekerswidget maar eens weggehaald. Die voegt toch niet zoveel toe denk ik.
Ik hoop dat je het zo ook ok vindt.

Inderdaad geen verkeerde cijfers!

Thanks

Hierop reageren

Da's een mooier plekje nog. Bedankt. Hoeft er trouwens niet eindeloos op te blijven, maar gewoon een test mbt verspreiding voor een aantal weken. Bedankt Edwin.

Hierop reageren

Goeie zaak! Go GO! ;-) Niks tegen Google (ik heb zelf ook een aangepaste DIV-zoekmachine op mijn site) maar 't is genoeg vertegenwoordigd denk ik zo.

Hierop reageren

Edwin, we gunnen je dat mooie plekje wel ... "het blokje 'over bibliotheek 2.0'" , de vaste factor van de site en heeft ook wel iets menselijks aan de site.

Hierop reageren

Super dat jij er dan vervolgens bent om balletjes ook op te vangen en daar de benodigde tijd en energie in te stoppen!

Hierop reageren

RSS

© 2009   Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden