Ik ben volgens de test ook een omnivoor, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet onder de indruk ben van de vragen. Als het bij de vraag over text messages op je mobiel al voldoende is om soms een SMS te ontvangen om JA te scoren komen ze er natuurlijk niet achter dat ik nauwelijks in staat ben tot het versturen van een SMS. En de vraag over hoe vaak per dag je thuis online bent? Ik ben ouderwets, dus ik zet m'n thuiscomputer uit als ik aan het werk ben of slaap. Echte omnivoren zetten hun thuiscomputer volgens mij maar één keer online, ooit.
Waar ik al bang voor was, ik ben een omnivoor. Maar het is een stomme test... Ik herken mezelf niet in de omschrijvingen die gegeven worden. Als er iets is waar ik me nooit mee bezig houd dan is het video en wat lees ik:
Omnivores are highly engaged with video online
Wel, ik ben een Lackluster Veteran. Een mooie term wel, en ook bemoedigend dat slechts 8% van de Amerikanen er eentje is.
Wel vaak online, niet ontzettend (ontzettend niet) mobiel bereikbaar, ICT niet als de oplosing voor alles ziend... en dan ook nog 40+ en een kind onder de 18 hebben, voila! Helemaal passend in het profiel.
Brrrr.