Bibliotheek 2.0

Omdat de wereld verandert

Edwin is een omnivoor, en tot mijn verbazing ben ik het ook. Wat ben jij?
Doe de test op http://www.pewinternet.org/quiz/

Tags: cerb, quiz

Delen

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Ik ben volgens de test ook een omnivoor, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet onder de indruk ben van de vragen. Als het bij de vraag over text messages op je mobiel al voldoende is om soms een SMS te ontvangen om JA te scoren komen ze er natuurlijk niet achter dat ik nauwelijks in staat ben tot het versturen van een SMS. En de vraag over hoe vaak per dag je thuis online bent? Ik ben ouderwets, dus ik zet m'n thuiscomputer uit als ik aan het werk ben of slaap. Echte omnivoren zetten hun thuiscomputer volgens mij maar één keer online, ooit.

Hierop reageren

Ook omnivoor. Dat geta van 8% omnivoren zal weldra drastisch toenemen :-)

Hierop reageren

Een connector...

Hierop reageren

Waar ik al bang voor was, ik ben een omnivoor. Maar het is een stomme test... Ik herken mezelf niet in de omschrijvingen die gegeven worden. Als er iets is waar ik me nooit mee bezig houd dan is het video en wat lees ik:
Omnivores are highly engaged with video online

En naar mijn kleur werd niet gevraagd!

Hierop reageren

Jupz, ook ik ben een omnivoor...
Tis wel een grappige test en laat weer duidelijk zien dat mensen altijd alles in een hokje willen plaatsen :)

Hierop reageren

Nou wat denk je? Omnivoor natuurlijk. Ik verwacht dat de gemiddelde leeftijd van de omnivoor door Wouters actie wel wat omhoog zal gaan.

Hierop reageren

Ook ik blijk een omnivoor te zijn. Ik zie mezelf trouwens helemaal niet zo als een 'alleseter', maar de test liet ook weinig ruimte voor nuances.

Hierop reageren

Net als 24jarige mannelijke studenten: ook een omnivoor :-)
Verbaasd me niets trouwens als je de vragen ziet...

Hierop reageren

Ook een omnivoortje!

Hierop reageren

Connector (had ik eigenlijk niet verwacht)

Jurrien.

Hierop reageren

Ha! Een connector dus.

Hierop reageren

Wel, ik ben een Lackluster Veteran. Een mooie term wel, en ook bemoedigend dat slechts 8% van de Amerikanen er eentje is.
Wel vaak online, niet ontzettend (ontzettend niet) mobiel bereikbaar, ICT niet als de oplosing voor alles ziend... en dan ook nog 40+ en een kind onder de 18 hebben, voila! Helemaal passend in het profiel.
Brrrr.

Hierop reageren

RSS

© 2009   Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden