Bibliotheek 2.0

Omdat de wereld verandert

Dag Allemaal,
Voor de gemeenschappelijke feed van biblioblogs (linksonder op hoofdpagina) gebruik ik MySyndicaat. Die gebruik ik zelf ook in Netvibes, omdat dat weer ruimte bespaart. Er zaten 36 biblioblogs in maar nu zie ik opeens tot mijn schrik dat MySyndicaat het beleid heeft gewijzigd en dat je moet betalen als je meer dan 20 feeds wilt volgen.

Het gevolg is dat er al geruime tijd geen verversing is geweest van toppers als Wouter, Jan, Jos en Marina. En dat had ik dus gewoon niet door.
Ik ontdekte het omdat ik de feed van Guus wilde aanpassen.

Ik ga niet betalen natuurlijk. Ik blijf een Zeeuw 2.0 :-)

Ik wil jullie wel graag vragen om mee te denken. Heeft er iemand een goed alternatief? Als ik op zoek ga vind ik vast wel wat maar waarom zoeken als iemand al heeft gevonden?

Ik houd me aanbevolen voor alle suggesties. Bij voorbaat dank!

Edwin

Tags: mysyndicaat, rss-aggregators, rss-feeds, verzamelfeeds

Delen

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Ha Edwin,

Kijk, daar moet ik natuurlijk mijn steentje aan bijdragen :-)

Met RSSMix kun je in ieder geval meer dan 20 feeds toevoegen. Als je dan de nieuwe gemixte feed opneemt in de RSS News Box krijg je een code waarmee je het totaal in de Ning op kunt nemen. De code die ik kreeg moest ik wel handmatig nog aanpassen naar een width van 600 en scrolling op YES zetten.

Alternatieven (niet uitgeprobeerd): feedshake en feeddigest . Voor deze twee heb je een account nodig, voor RSSMix niet.

Hope this is part of the solution to the problem, Marina

Hierop reageren

Achteraf gepraat: die width van 600 wil je natuurlijk niet in de Ning. Ff mee spelen dan maar!

Hierop reageren

Ik heb wel wat dingen geprobeerd maar ik gebruik zelf ook MySyndicaat voor het maken van gebundelde feeds. Ik blijf echter nog binnen de grens van 5 (na 60 dagen gratis gebruik van 20 feeds wordt het maar 5) dus kan er nog gebruik van blijven maken. Een (beter) alternatief heb ik zelf echter nog niet gevonden dus helaas.

Hierop reageren

Hmmm,
Was me pas recent opgevallen dat dit speelde. Misschien dat ik iets kan met de googel reader share optie.....
Moet ik even uitzoeken. Hou je op de hoogte.

Wouter

Hierop reageren

Bedankt voor de reacties. Ik wacht het even af tot morgenavond dan.
Als iemand admin-rechten wil en nog niet heeft hoor ik dat natuurlijk ook graag.

Hierop reageren

Ik zie dat het gelukt is!

Hierop reageren

RSS

© 2009   Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden