Beste mensen,

Ik vind het geweldig dat Bibliotheek 2.0 binnen twee jaar is uitgegroeid tot een actieve community met 2000 leden. Een prachtige mijlpaal en een mooi moment om iedereen weer eens te bedanken voor alle bijdragen, het meedenken, het lezen en bezoeken.

Dat we er allemaal nog veel profijt van mogen hebben, de komende jaren!

Tags: 2000, B20, Bibliotheek_2.0, Ning, communities, leden, ledenaantallen, mijlpalen, samenwerking

Weergaven: 2

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

2k is een geweldige prestatie!!! Jij ook bedankt voor het opzetten en je bijdragen aan dit prachtige netwerk.
Edwin: goed gedaan jongen! Gefeliciteerd.
Wow 2000 al, dat is een mooie score.
Dat betekend dus dat er gewoon 2000 bibliothecarissen en informatie professionals in iedergeval kennis hebben genomen van het platform. Nette score!

Gefeliciteerd met deze score Edwin! En natuurlijk ook alle andere gebruikers van de ning!
Edwin, Van harte gefeliciteerd met dit succes!

Bedankt voor het initiatief en alle inspanningen, aan Edwin en alle leden.
Even domme vraag: hoe geweldig is 2k?? Edwin/Wilma? (Eigenlijk vraag ik dus wat 2k betekent :-)).
2k = 2000
We hebben nu dus 2000 leden op de bibliotheek 2.0 ning!
Laten ze dat dan gewoon zeggen :-). Dacht dat het iets met traffic te maken had. Bedankt jeroen!
Van die 2000 had ik al wel begrepen trouwens :-).
Vier notaties van 2000 inderdaad.

Dacht eigenlijk dat y2k wel een bekend begrip was van die hype rond de eeuwwisseling toen.

Soms moet je helemaal niet denken he :-)

Antwoorden op discussie

RSS

Sponsors:

GO opleidingen

Info

Edwin Mijnsbergen heeft dit Ning-netwerk opgericht.

Foto's

Bezig met laden...
  • Foto's toevoegen
  • Alles weergeven

Recente activiteiten

ProfielpictogramDEJONGHE FRANZIE en Frank zijn lid geworden van Bibliotheek 2.0
Maandag
Bram Geenens discussie is in de schijnwerpers gezet
Vrijdag
Wim Keizer heeft een discussie geplaatst
Vrijdag
Jos Quaedvlieg heeft een video geplaatst

Stabi-Film

Dieser Film zeigt, warum sich Menschen in der Stabi wie zuhause fühlen. Dass uns jeden Tag so viele besuchen und sich offenbar hier wohl fühlen, liegt aber nicht nur an den Räumlichkeiten, sondern am Angebot, das wir bereit halten. Einen lebendigen…
Vrijdag

© 2012   Gemaakt door Edwin Mijnsbergen.   Verzorgd door .

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden