Omdat de wereld verandert
Sorteren op:
| Discussies | Antwoorden | Recente activiteiten |
|---|---|---|
Aladin op Twitter: staken of doorpakken?Dag allemaal, Zoals sommigen van jullie nog zullen weten experimenteerde ik ruim een maand geleden met Aladin op Twitter. De reacties ... Begonnen door Edwin Mijnsbergen |
12 |
14 Jul Antwoord van Edwin Mijnsbergen |
Aladin op Twitter: wie doet er mee?Vorige week mopperde ik een beetje over het feit dat vragendienst Al@din nog niet op Twitter is te vinden. Later boomde ik hier nog wa... Begonnen door Edwin Mijnsbergen |
44 |
4 Jun Antwoord van Mary Kuiper |
Wat denken jullie over Twitter?Nog niet heel enthousiast! Heel korte berichtjes en meer van die nutteloze commentaren. Ik lees in het Financiele Dagblad dat het een kwe... Begonnen door Marta Adsarias |
9 |
2 Jun Antwoord van Martijn Aslander |
Twitter op Bibliotheek 2.0Dag allemaal, Zoals de meesten van jullie wel zullen weten wordt Twitter steeds relevanter voor kennisuitwisseling. Naar aanleiding va... Begonnen door Edwin Mijnsbergen |
8 |
4 Mrt Antwoord van Edwin Mijnsbergen |
Wat ben jij aan het doen?Wie gebruikt hier -in deze gemeenschap- Twitter? (twitter.com) En zo nee, waarom dan niet? En zo ja, waarom dan wel? Begonnen door Aad Janson |
17 |
20 Nov 2007 Antwoord van Rita Niland |
Twitteren jullie?Hoi, Ik heb ooit 1 blogpost geschreven, maar dat is duidelijk niet mijn ding. Er speciaal voor gaan zitten, en dan ook nog iets te melde... Begonnen door Esther Westerveld |
9 |
22 Aug 2007 Antwoord van Rita Niland |
Welkom bij
Bibliotheek 2.0
Toegevoegd door joke van der veen
© 2009 Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen. Uw eigen sociale netwerk oprichten
Banners | Een probleem rapporteren? | Privacy | Algemene voorwaarden