Omdat de wereld verandert
Sorteren op:
| Discussies | Antwoorden | Recente activiteiten |
|---|---|---|
Bibliotheek, open uw softwareTijdens de studiedag muziekbibliotheken die ik gisteren bezocht ging één van de presentaties over het gebruik van de zogenaamde multi-touch… Begonnen door Jeroen de Boer |
13 |
23 Nov Antwoord van Joost Geraets |
Digileen: slechts voorbehouden aan gebruikers met een Windows PCVan de DigiLeen-website: "Iedereen in Nederland met een pc (Windows XP of Windows Vista) en een snelle internetverbinding kan digitaal muzi… Begonnen door Jeroen de Boer |
2 |
17 Sept Antwoord van Jeroen de Boer |
Google apps en (openbare) bibliothekenZijn er bibliotheken die al werken met google apps? Open universteit in NL & VL, Britse kranten werken sinds kort met Google apps. Vele… Begonnen door Geert Lievens |
44 |
2 Jul Antwoord van jan de waal |
Alternatief voor netvibes-universeVoor onze bibliotheek heb ik een netvibes-universe ontworpen. Het is de bedoeling dat deze onze bibliotheekpagina op het intranet gaat verv… Begonnen door Linda Schoonmade |
6 |
13 Mei Antwoord van Linda Schoonmade |
Effectief Online NetwerkenIk zie dat dit Forum in Nederland goed wordt bezocht door mensen die geinteresseerd zijn in web 2.0 ontwikkelingen. Ook ik ben zo'n enthusi… Begonnen door Ray van den Bel |
2 |
7 Okt 2007 Antwoord van alfred |
You Tube maar dan andersBibliotheken zijn van de mediawijsheid en de leesbevordering. Beide braakwoorden. Kunnen we die dingen ook leuk maken? Ik denk al een tijdj… Begonnen door francien |
4 |
30 Apr 2007 Antwoord van ria |
Welkom bij
Bibliotheek 2.0
© 2009 Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen. Uw eigen sociale netwerk oprichten
Banners | Een probleem rapporteren? | Privacy | Algemene voorwaarden