Bibliotheek 2.0

Omdat de wereld verandert

Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'ning' (37)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten
Gerda Kluitenberg

Een bericht sturen

Bestaat er een mogelijkheid om iemand op ning een bericht te sturen die geen contactpersoon is en waarvan je het email adres niet weet? A...

Begonnen door Gerda Kluitenberg

8 14 Aug
Antwoord van Joost Geraets
Edwin Mijnsbergen

Nieuwe zoekfunctie toegevoegd aan Bibliotheek 2.0

Dag allemaal, Omdat de zoekfunctie van Ning (rechtsboven) vaak onbevredigende resultaten oplevert heb ik ook een 'custom zoekmachine' ...

Begonnen door Edwin Mijnsbergen

7 17 Jul
Antwoord van Janneke
Edwin Mijnsbergen

Problemen met weergave Bibliotheek 2.0

Dag allemaal, Het begon met een paar meldingen vanuit de VOB maar inmiddels krijg ik meer klachten: ning doet raar als het bekeken wor...

18 3 Jul
Antwoord van Sylvie van Leusden
Edwin Mijnsbergen

De zoekfunctie van Bibliotheek 2.0

Dag Allemaal, Ik weet niet hoe jullie het ervaren maar de standaard zoekfunctie van Ning (rechtsboven) werkt verre van prettig: zoekresu...

9 30 Jun
Antwoord van Edwin Mijnsbergen
Edwin Mijnsbergen

Binnenkort in dit theater: vele nieuwe toepassingen voor Ning

Dag Allemaal, Het is alweer maanden geleden dat er voor het eerst melding van werd gemaakt maar nu lijkt het dan toch echt zoveer te z...

0 7 Mei
Edwin Mijnsbergen

Een redactie voor Bibliotheek 2.0?

Dag allemaal, Het is altijd goed om te kijken hoe andere mensen hun 'Ningen' inrichten en onderhouden. De collega's van http://ambtena...

16 19 Apr
Antwoord van Edwin Mijnsbergen
Kwek

Een beetje oud... een beetje nieuw... een beetje afgekeken... en een beetje huh?!

Tadaa! nieuwe lay out. Ik hoop dat jullie m mooi vinden. Het is een beetje oud... een beetje nieuw... een beetje afgekeken... en een bee...

Begonnen door Kwek

9 8 Apr
Antwoord van Dannielle Quadakkers
Edwin Mijnsbergen

50 nieuwe sjablonen voor Ning

Ning maakte gisteren bekend dat er weer nieuwe sjablonen beschikbaar zijn gekomen. Zie de diashow hierboven. De ervaring leert me dat ...

10 31 Mrt
Antwoord van Saskia Kuus
Edwin Mijnsbergen

Een paar cijfers over Bibliotheek 2.0 op Ning

Over dit netwerk op Ning is al veel gezegd en geschreven. Je hoort ook wel eens dat er te weinig gebeurt, of dat de respons soms wat be...

4 26 Mrt
Antwoord van Dannielle Quadakkers
Edwin Mijnsbergen

Auw! Nieuwe lay-out ongedaan maken graag

Dag allemaal, Zoals jullie weten juich ik het toe als mensen hier hun steentje bijdragen en initiatieven ontplooien maar nu heeft iemand...

5 14 Mrt
Antwoord van Benoît Cicchelero

RSS

© 2009   Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden