Omdat de wereld verandert
Sorteren op:
| Discussies | Antwoorden | Recente activiteiten |
|---|---|---|
Een bericht sturenBestaat er een mogelijkheid om iemand op ning een bericht te sturen die geen contactpersoon is en waarvan je het email adres niet weet? A... Begonnen door Gerda Kluitenberg |
8 |
14 Aug Antwoord van Joost Geraets |
Nieuwe zoekfunctie toegevoegd aan Bibliotheek 2.0Dag allemaal, Omdat de zoekfunctie van Ning (rechtsboven) vaak onbevredigende resultaten oplevert heb ik ook een 'custom zoekmachine' ... Begonnen door Edwin Mijnsbergen |
7 |
17 Jul Antwoord van Janneke |
Problemen met weergave Bibliotheek 2.0Dag allemaal, Het begon met een paar meldingen vanuit de VOB maar inmiddels krijg ik meer klachten: ning doet raar als het bekeken wor... Begonnen door Edwin Mijnsbergen |
18 |
3 Jul Antwoord van Sylvie van Leusden |
De zoekfunctie van Bibliotheek 2.0Dag Allemaal, Ik weet niet hoe jullie het ervaren maar de standaard zoekfunctie van Ning (rechtsboven) werkt verre van prettig: zoekresu... Begonnen door Edwin Mijnsbergen |
9 |
30 Jun Antwoord van Edwin Mijnsbergen |
Binnenkort in dit theater: vele nieuwe toepassingen voor NingDag Allemaal, Het is alweer maanden geleden dat er voor het eerst melding van werd gemaakt maar nu lijkt het dan toch echt zoveer te z... Begonnen door Edwin Mijnsbergen |
0 | 7 Mei |
Een redactie voor Bibliotheek 2.0?Dag allemaal, Het is altijd goed om te kijken hoe andere mensen hun 'Ningen' inrichten en onderhouden. De collega's van http://ambtena... Begonnen door Edwin Mijnsbergen |
16 |
19 Apr Antwoord van Edwin Mijnsbergen |
Een beetje oud... een beetje nieuw... een beetje afgekeken... en een beetje huh?!Tadaa! nieuwe lay out. Ik hoop dat jullie m mooi vinden. Het is een beetje oud... een beetje nieuw... een beetje afgekeken... en een bee... Begonnen door Kwek |
9 |
8 Apr Antwoord van Dannielle Quadakkers |
50 nieuwe sjablonen voor NingNing maakte gisteren bekend dat er weer nieuwe sjablonen beschikbaar zijn gekomen. Zie de diashow hierboven. De ervaring leert me dat ... Begonnen door Edwin Mijnsbergen |
10 |
31 Mrt Antwoord van Saskia Kuus |
Een paar cijfers over Bibliotheek 2.0 op NingOver dit netwerk op Ning is al veel gezegd en geschreven. Je hoort ook wel eens dat er te weinig gebeurt, of dat de respons soms wat be... Begonnen door Edwin Mijnsbergen |
4 |
26 Mrt Antwoord van Dannielle Quadakkers |
Auw! Nieuwe lay-out ongedaan maken graagDag allemaal, Zoals jullie weten juich ik het toe als mensen hier hun steentje bijdragen en initiatieven ontplooien maar nu heeft iemand... Begonnen door Edwin Mijnsbergen |
5 |
14 Mrt Antwoord van Benoît Cicchelero |
Welkom bij
Bibliotheek 2.0
Toegevoegd door Jeroen van Beijnen
Toegevoegd door Jeroen van Beijnen
© 2009 Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen. Uw eigen sociale netwerk oprichten
Banners | Een probleem rapporteren? | Privacy | Algemene voorwaarden