Omdat de wereld verandert
Sorteren op:
| Discussies | Antwoorden | Recente activiteiten |
|---|---|---|
Nederland Leest 2009We hebben het Nederland Leest Filmpje van de CPNB omgewerkt naar een algemeen promotiefilmpje voor Nederland Leest. Het filmpje is door i... Begonnen door jan de waal |
3 |
8 Okt Antwoord van Arda Nieuwland |
Nederland leest workshop op ManuscriptaManuscripta is de feestelijke opening van het boekenseizoen. In het eerste weekend van september presenteren meer dan honderd Nederlandse... Begonnen door francien |
0 | 2 Sept |
Één OB-catalogus?Is het belangrijk te komen tot één, voor iedereen vrij toegankelijke, catalogus van al het bezit (collecties èn connecties) van alle open... Begonnen door Josje Calff |
58 |
18 Nov 2008 Antwoord van joukeinenschede |
Nederland Leest: interview Harry Mulisch beschikbaar vanaf Literatuurplein + embed code!Op Literatuurplein staat een exclusief interview met Harry Mulisch. Gemaakt door Iris en Klaas Koppe voor Literatuurplein. Te vinden op d... Begonnen door Friso Visser |
11 |
23 Okt 2008 Antwoord van Digitien |
Harry Mulisch: Nederland Leest in Second LifeVeel mensen denken dat Second Life (SL) niet meer bestaat of over is. Om het tegendeel te bewijzen en om aan te tonen dat men in SL nog v... Begonnen door jan de waal |
2 |
15 Okt 2008 Antwoord van Relinde Kristel |
Digitale adreslijst openbare bibliotheken NederlandIk ben op zoek naar een aktuele en volledige adreslijst van Nederlandse openbare bibliotheken in digitale vorm. Bibliotheek.nl en de VOB-... Begonnen door David |
2 |
3 Okt 2008 Antwoord van David |
De WikiDag Allemaal, 80 leden! Een mooie mijlpaal. Ik moet bekennen dat ik nog niet zo goed weet hoe ik/we dit platform zodanig moeten inrichte... Begonnen door Edwin Mijnsbergen |
3 |
7 Mei 2007 Antwoord van Dannielle Quadakkers |
Welkom bij
Bibliotheek 2.0
Toegevoegd door joke van der veen
© 2009 Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen. Uw eigen sociale netwerk oprichten
Banners | Een probleem rapporteren? | Privacy | Algemene voorwaarden