Omdat de wereld verandert
Sorteren op:
| Discussies | Antwoorden | Recente activiteiten |
|---|---|---|
Adviseur HRMCubiss stimuleert en ondersteunt cultureel ondernemers door: • het vergroten van het innovatief- en ondernemend vermogen • het aanreiken va… Begonnen door Jeroen van Beijnen |
0 | 22 Sept |
Gesignaleerd: "Enterprise 2.0: Heeft jouw bedrijf al een Facebook, blog of wiki?" (Marketingfacts)Bijgaand een aardige bijdrage op Marketingfacts van de (mogelijk) enige Nederlandse aanwezigen op het communicatiecongres Enterprise 2.0 in… Begonnen door Peter Delsman |
1 |
28 Jul Antwoord van Peter Delsman |
De Enquête bibliotheken van ABVAKABO FNVABVAKABO FNV 'zoekt de gebruiker niet echt op'. Daarom verwijs ik ook hier naar de Enquête bibliotheken. Uit de inleiding: Bibliotheekvern… Begonnen door Edwin Mijnsbergen |
0 | 13 Feb |
Welke taken bij Sectorinstituut en welke bij Brancheorganisatie?Welke taken moeten door het door de minister van OCW op te richten Sectorinstituut worden uitgevoerd? En welke door de nieuwe Brancheorgani… Begonnen door Wim Keizer |
0 | 16 Okt 2008 |
Selfservice in middelgrote bibliothekenHallo! Toch eens deze functionaliteit proberen...kijken of het werkt ;-) Ik zou graag in contact komen met bibliotheken die recent (of mi… Begonnen door Hannah de Vos |
5 |
23 Sept 2008 Antwoord van Hannah de Vos |
Bibliotheken leren schitterenOp de site van de VOB vond ik een kort verslag van sessies over het nieuwe strategietraject van de Vereniging. Ik vind het document over… Begonnen door Edwin Mijnsbergen |
3 |
12 Jan 2008 Antwoord van Wim Keizer |
Welkom bij
Bibliotheek 2.0
© 2009 Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen. Uw eigen sociale netwerk oprichten
Banners | Een probleem rapporteren? | Privacy | Algemene voorwaarden