Omdat de wereld verandert
Sorteren op:
| Discussies | Antwoorden | Recente activiteiten |
|---|---|---|
Aladin op Twitter: staken of doorpakken?Dag allemaal, Zoals sommigen van jullie nog zullen weten experimenteerde ik ruim een maand geleden met Aladin op Twitter. De reacties ... Begonnen door Edwin Mijnsbergen |
12 |
14 Jul Antwoord van Edwin Mijnsbergen |
Aladin op Twitter: wie doet er mee?Vorige week mopperde ik een beetje over het feit dat vragendienst Al@din nog niet op Twitter is te vinden. Later boomde ik hier nog wa... Begonnen door Edwin Mijnsbergen |
44 |
4 Jun Antwoord van Mary Kuiper |
Chatters gevraagd voor Al@din-actie FlevolandOp verzoek van Annet Knol plaats ik hier een oproep voor chatters voor een Al@din-actie in Flevoland, in de maand november. In de bijla... Begonnen door Edwin Mijnsbergen |
0 | 27 Okt 2008 |
Al@din widgetNu Al@din als echte lifehack wordt geroemd in het boek lifehacking is een Al@din widget geen overbodige luxe, toch? En wat blijkt, 23 d... Begonnen door Marina Noordegraaf |
19 |
30 Aug 2008 Antwoord van joukeinenschede |
Aladin 2.0?Gisteren heb ik even wat oude links van zbdigitaal verzameld omdat er in verschillende gremia over de toekomst van Al@din gesproken zal ... Begonnen door Edwin Mijnsbergen |
8 |
19 Dec 2007 Antwoord van Jan Klerk |
Welkom bij
Bibliotheek 2.0
Toegevoegd door joke van der veen
© 2009 Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen. Uw eigen sociale netwerk oprichten
Banners | Een probleem rapporteren? | Privacy | Algemene voorwaarden