Bibliotheek 2.0

Omdat de wereld verandert

Edwin Mijnsbergen

Discussies van Edwin Mijnsbergen (715)

Discussies waarop is gereageerd (603) Antwoorden Recente activiteiten
Edwin Mijnsbergen

"Ik ben er ook niet bij Jeroen, maar ik vond het wel mooi om te promoten hier."

Edwin Mijnsbergen heeft 1 dag geleden gereageerd op Eerste Nationale Dag van de Bibliotheekinnovatie, met Livestreams

2 1 dag geleden
Antwoord van Edwin Mijnsbergen
Edwin Mijnsbergen

"Hoi Rosanne, Ik weet niet wat je achtergrond is maar er is geen betere manier om ..."

Edwin Mijnsbergen heeft 12 Nov gereageerd op Bibliotheekinnovatie: welke bibliotheekdiensten zouden moeten blijven bestaan?

14 12 Nov
Edwin Mijnsbergen

"@Jeroen en Peter: Ben het met jullie eens dat iedereen die met dit onderwerp bezi..."

Edwin Mijnsbergen heeft 3 Nov gereageerd op Bibliotheekinnovatie: welke bibliotheekdiensten zouden moeten blijven bestaan?

14 12 Nov
Edwin Mijnsbergen

"@Peter en Jeroen: ik zag net in de werkmail dat de adviezen zijn verschenen. Heb h..."

Edwin Mijnsbergen heeft 2 Nov gereageerd op Bibliotheekinnovatie: welke bibliotheekdiensten zouden moeten blijven bestaan?

14 12 Nov
Robert Leonard de Vos (Rob)

"Ik kan me goed vinden in je mening, Robert Leonard!"

Edwin Mijnsbergen heeft 27 Okt gereageerd op Verandert de bibliotheek straks is een boekmuseum dankzij de e-reader?

15 20 Nov
Antwoord van Peter Delsman
Edwin Mijnsbergen

"De stand op 26 oktober Totaal 335 stemmen toegekend aan 15 diensten: Zoek en Boe..."

Edwin Mijnsbergen heeft 26 Okt gereageerd op Bibliotheekinnovatie: welke bibliotheekdiensten zouden moeten blijven bestaan?

14 12 Nov
Edwin Mijnsbergen

""Maar kunnen wij en onze gebruikers naar elkaar luisteren ." Dat is een belangrijk..."

Edwin Mijnsbergen heeft 25 Okt gereageerd op Bibliotheekinnovatie: welke bibliotheekdiensten zouden moeten blijven bestaan?

14 12 Nov
Edwin Mijnsbergen

"Hoi Petra, Mooi filmpje! Dank je."

Edwin Mijnsbergen heeft 20 Okt gereageerd op Intensieve gamers gezocht

2 20 Okt
Liek Schoeren

"Dwaalinformatie Dooldata Ongevangen data Er moet vast wel iets in die hoek te ver..."

Edwin Mijnsbergen heeft 11 Okt gereageerd op voor taaluitvinders

13 21 Okt
Antwoord van Liek Schoeren
Lilian Hulzebos

"Tsja, het komt niet zo vaak voor dus ik kan het niet echt vervelend vinden. We heb..."

Edwin Mijnsbergen heeft 5 Okt gereageerd op Kennis

4 6 Okt
Antwoord van Daniël Klabbers

RSS

© 2009   Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden