Bibliotheek 2.0

Omdat de wereld verandert

Esther Westerveld

Discussies van Esther Westerveld (20)

Discussies waarop is gereageerd (19) Antwoorden Recente activiteiten
wdegouw

"Hoi Walter, Wat ik lees op de site van de VOB is dat de dienstverlening door Lexis-…"

Esther Westerveld heeft 18 Dec gereageerd op Opheffing knipselkrant VOB is geen optie!

4 18 Dec
Antwoord van Esther Westerveld
joukeinenschede

"Hoi Peter, Die widget heb ik wel eens gezien. Weet jij toevallig of er ook een kaart…"

Esther Westerveld heeft 16 Dec gereageerd op Bibliotheken en Layar?

31 21 Dec
Antwoord van Peter Delsman
joukeinenschede

"Ja sorry, was wat negatief. In elk geval een extra reden om te zorgen dat je bibliot…"

Esther Westerveld heeft 16 Dec gereageerd op Bibliotheken en Layar?

31 21 Dec
joukeinenschede

"Te laat ;-) Tim Spalding van LibraryThing heeft het al voor ons gebouwd. http://www.…"

Esther Westerveld heeft 15 Dec gereageerd op Bibliotheken en Layar?

31 21 Dec
joukeinenschede

"Volgens mij is een van de 'lagen' die je in Layar kunt laten zien die van de Hyves h…"

Esther Westerveld heeft 9 Dec gereageerd op Bibliotheken en Layar?

31 21 Dec
Josje Calff

"Hallo Josje, Je schrijft dat PSO's nergens voor nodig zijn. In principe is dat waar…"

Esther Westerveld heeft 15 Mei gereageerd op In de verstikkende greep van drie bestuurslagen?

15 4 Jun
Antwoord van Wim Keizer
Edwin Mijnsbergen

"Op deze schaal nog niet, maar ook in Noord- en Zuid-Holland zijn we met een retailpr…"

Esther Westerveld heeft 6 Jan gereageerd op Een bibliotheek zonder boekenkasten

20 21 Apr
Antwoord van Jan Krol
joukeinenschede

"Hoi Jouke, Ik ken geen AquaBrowsers die zoeken op YouTube, maar ben via een andere…"

Esther Westerveld heeft 17 Dec 2008 gereageerd op AquaBrowser en YouTube

8 24 Dec 2008
Antwoord van joukeinenschede
Geert Lievens

"Ahum, Ik vond net vanochtend een bericht van onze afdeling ICT dat ik bij de top-5 v…"

Esther Westerveld heeft 4 Aug 2008 gereageerd op Google apps en (openbare) bibliotheken

44 2 Jul
Antwoord van jan de waal
Geert Lievens

"Hoi, Ik had tot voor kort geen idee wat Google Apps was, dus zou al sowieso niet op…"

Esther Westerveld heeft 4 Aug 2008 gereageerd op Google apps en (openbare) bibliotheken

44 2 Jul
Antwoord van jan de waal

RSS

© 2009   Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden