Bibliotheek 2.0

Omdat de wereld verandert

Wilma van den Brink

Discussies van Wilma van den Brink (57)

Discussies waarop is gereageerd (53) Antwoorden Recente activiteiten
jan de waal

"Ik vond zojuist dit filmpje op YT, "

Wilma van den Brink heeft 7 Aug gereageerd op Joomla gekozen door ruim 283 bibliotheekvestigingen

12 11 Aug
Antwoord van Annemieke van Vark
Charlotte van Schijndel

"Hierbij een paar suggesties: Ik zou beginnen bij de ICT contactpersoon op een scho..."

Wilma van den Brink heeft 10 Jul gereageerd op Hoe kunnen we de relatie met het onderwijs verbeteren?

3 10 Jul
Antwoord van Wilma van den Brink
Edwin Mijnsbergen

"@Edwin Dat kan natuurlijk ook. Ik ben niet zo technisch op dat gebied. Ik probeer ..."

Wilma van den Brink heeft 2 Jul gereageerd op Problemen met weergave Bibliotheek 2.0

18 3 Jul
Antwoord van Sylvie van Leusden
Edwin Mijnsbergen

"Ik heb nog steeds hetzelfde probleem in IE 6 Ik kan ook niet bij mijn groep komen ..."

Wilma van den Brink heeft 2 Jul gereageerd op Problemen met weergave Bibliotheek 2.0

18 3 Jul
Edwin Mijnsbergen

"@Edwin Bij Archief 2.0 heb ik nergens last van als ik het open met IE. Ik vermoed ..."

18 3 Jul
joukeinenschede

"Hoi Jouke, Mooie widgets hebben jullie gemaakt. Ik las vandaag dat hyves een app-..."

Wilma van den Brink heeft 28 Jun gereageerd op Widgetbox Pro biedt mogelijkheden

1 28 Jun
Antwoord van Wilma van den Brink
Indra van Deemter

"Hoi Indra, Ook op universiteiten speelt dit probleem ook. Het verbaast me altijd ..."

Wilma van den Brink heeft 17 Jun gereageerd op betrouwbare bronnen

7 18 Jun
Antwoord van Janneke
Ada Vermeulen

"Hoi Ada, Interessante post. Ik ben nu bezig aan een klein onderzoek voor Kennisne..."

Wilma van den Brink heeft 5 Jun gereageerd op Regels voor computergebruik en mediatheekgebruik zijn nodig

23 31 Aug
Antwoord van Jurrien
Lourenza

"Mooi gezegd, Lourenza! Ik ben het helemaal met je eens. Het is jammer dat het rui..."

Wilma van den Brink heeft 3 Jun gereageerd op promotiefilmpje

5 23 Sept
Antwoord van Lourenza
Kris De Winter

"Mooie serie, zeg! Ik ben fan :-)"

Wilma van den Brink heeft 28 Mrt gereageerd op literatuur-tv

2 28 Mrt
Antwoord van Diane Wevers

RSS

© 2009   Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden