Bibliotheek 2.0

Omdat de wereld verandert

Jeroen van Beijnen

Discussies van Jeroen van Beijnen (159)

Discussies waarop is gereageerd (152) Antwoorden Recente activiteiten
Edwin Mijnsbergen

"Ik ben benieuwd naar wat ik morgen allemaal te zien krijg. Beloofd een leuke dag t..."

Jeroen van Beijnen heeft 25 Nov gereageerd op Eerste Nationale Dag van de Bibliotheekinnovatie, met Livestreams

2 26 Nov
Antwoord van Edwin Mijnsbergen
Peter Delsman

"Een ambitieuze, maar heel duidelijke visie! Ik denk dat 2014 wel erg optimistich i..."

Jeroen van Beijnen heeft 19 Nov gereageerd op Bibliotheek Haarlem in 2014

11 27 Nov
Antwoord van Liggendstreepje
Jeroen de Boer

"Gedeeltelijk ben ik het hier wel mee eens. OSS is een middel, dit is geen doel op ..."

Jeroen van Beijnen heeft 18 Nov gereageerd op Welke kansen biedt het downloadverbod de bibliotheekwereld?

22 23 Nov
Antwoord van Joost Geraets
Jeroen de Boer

"Wow "Tulip's Freenet". Zo ben ik ook voor het eerst met internet in aanraking geko..."

Jeroen van Beijnen heeft 6 Nov gereageerd op Welke kansen biedt het downloadverbod de bibliotheekwereld?

22 23 Nov
Jeroen de Boer

"Ambitieus plan. Maar ik kan me er wel in vinden. Dan moet er alleen wel veel vera..."

Jeroen van Beijnen heeft 4 Nov gereageerd op Welke kansen biedt het downloadverbod de bibliotheekwereld?

22 23 Nov
Jeroen de Boer

"Interessant artikel. Hier zou de bibliotheek inderdaad goed op in kunnen spelen. I..."

Jeroen van Beijnen heeft 4 Nov gereageerd op Welke kansen biedt het downloadverbod de bibliotheekwereld?

22 23 Nov
Edwin Mijnsbergen

"@Edwin Dat kan wel zo zijn, maar als je een groep mensen kritische vrienden noemt,..."

Jeroen van Beijnen heeft 2 Nov gereageerd op Bibliotheekinnovatie: welke bibliotheekdiensten zouden moeten blijven bestaan?

14 12 Nov
Kwek

"Hé bedankt voor het artikel Grietje! Ga ik morgen eens rustig voor zitten."

Jeroen van Beijnen heeft 1 Nov gereageerd op E-books in Duitsland

10 3 Nov
Antwoord van Grietje Smit
Kwek

"He interessante informatie Neeltje! Van de week toch maar even in gaan verdiepen!"

Jeroen van Beijnen heeft 1 Nov gereageerd op E-books in Duitsland

10 3 Nov
Antwoord van Grietje Smit
Edwin Mijnsbergen

"@Peter, dit betekend dus dat zowel de kritische vrienden de projectgroep zowel zbd..."

Jeroen van Beijnen heeft 1 Nov gereageerd op Bibliotheekinnovatie: welke bibliotheekdiensten zouden moeten blijven bestaan?

14 12 Nov

RSS

© 2009   Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden