Bibliotheek 2.0

Omdat de wereld verandert

ria

Discussies van ria (39)

Discussies waarop is gereageerd (36) Antwoorden Recente activiteiten
Edwin Mijnsbergen

"Inmiddels staan de adviezen op de site van de projectgroep bibliotheekinnovatie. W..."

ria heeft 26 Okt gereageerd op Bibliotheekinnovatie: welke bibliotheekdiensten zouden moeten blijven bestaan?

14 12 Nov
Antwoord van Edwin Mijnsbergen
Edwin Mijnsbergen

"Hoewel het jammer is dat er bijna niemand aan de slag gaat met spontane vraagbeant..."

ria heeft 14 Jul gereageerd op Aladin op Twitter: staken of doorpakken?

12 14 Jul
Pastoor Geudens

"Ik twitterde een paar minuten geleden over een pauselijk advies over social media...."

ria heeft 8 Jun gereageerd op Internet en Rk Kerk

6 8 Jun
Antwoord van ria
Edwin Mijnsbergen

"Ik zie nog wel wat praktische uitvoeringsproblemen,maar een mooi plan is het. En v..."

ria heeft 27 Mei gereageerd op Aladin op Twitter: wie doet er mee?

44 4 Jun
Antwoord van Mary Kuiper
joukeinenschede

"Ik weet niet wat de NBD van plan was, maar ik kan twee redenen voorstellen dat het..."

ria heeft 15 Mei gereageerd op Heb ik iets gemist? Zou goed kunnen! Centrale catalogus NBD-Biblion

4 17 Mei
Antwoord van Johan Hoenink
Josje Calff

"Ik heb me jaren geleden al voorgenomen me nooit meer te verbazen of kwaad te maken..."

ria heeft 13 Mei gereageerd op In de verstikkende greep van drie bestuurslagen?

15 4 Jun
Antwoord van Wim Keizer
Stefan Hoegen

"Kernachtig samenvatten kan ik niet. Het is een materie die vrij veel feitenkennis ..."

ria heeft 17 Apr gereageerd op A Librarian, How Nice – Copyright en de ondergang van de openbare informatievoorziening

3 21 Apr
Antwoord van Esther Westerveld
Edwin Mijnsbergen

"Er zijn natuurlijk wel heel veel meer ambtenaren dan bibliotheekmensen en ze bestr..."

ria heeft 15 Apr gereageerd op Een redactie voor Bibliotheek 2.0?

16 19 Apr
Wilma Pennings

"Ik heb inmiddels een uurtje Omegle uitgeprobeerd en zie nog geen bedreiging voor d..."

ria heeft 9 Apr gereageerd op De bibliotheek als ontmoetingsplaats?!

3 9 Apr
Antwoord van ria
Wim Keizer

"En hoe één stukje internationaal gerecycled kan worden! Uit: The Independant. Brit..."

ria heeft 7 Apr gereageerd op Andrew Keen looft OBA en DOK Delft

2 7 Apr
Antwoord van ria

RSS

© 2009   Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden