Bibliotheek 2.0

Omdat de wereld verandert

jack karelse

Discussies van jack karelse (13)

Discussies waarop is gereageerd (11) Antwoorden Recente activiteiten
Kees van Gool

"geen idee. De Aquabrowser is een mooi ding, maar ik zie, bijvoorbeeld bij de Zeeuwse…"

jack karelse heeft 4 Aug gereageerd op Aquabrowser vs V-spaces

7 4 Aug
Antwoord van jack karelse
Ada Vermeulen

"is al eens gevraagd aan de leerlingen wat ze wel en niet gewenst vinden? Het doet nu…"

jack karelse heeft 23 Jun gereageerd op Regels voor computergebruik en mediatheekgebruik zijn nodig

23 31 Aug
Antwoord van Jurrien
jack karelse

"Wat ik doe / wij doen is: maken van samenvattingen van de afgelopen periode verschen…"

jack karelse heeft 27 Okt 2008 gereageerd op samenvattingen maken en auteursrecht

3 28 Okt 2008
Antwoord van Jeroen van Beijnen
Wim Keizer

"is het de techniek die nodig is, of kunnen we het als mens ook? Ik vraag het me zo a…"

jack karelse heeft 25 Jan 2008 gereageerd op Razendsnelle ontwikkelingen gaan steeds razendsneller: ugl komt er aan

21 25 Jan 2008
Antwoord van jack karelse
Ebookreaders.nl

"verhuur ook ebookreaders, maar niet alleen. Een enkeling heeft een ebook, of is wel…"

jack karelse heeft 25 Jan 2008 gereageerd op Bibliotheken gaan ebooks uitlenen

21 7 Jan
Antwoord van Marcus Bergsma
Marianne

"hoe waren die apparaatjes? Hadden ze ook die smartphone bij zich? De website biedt n…"

jack karelse heeft 19 Nov 2007 gereageerd op E-books

15 21 Dec 2007
Antwoord van Marianne
Marianne

"past dat hier? Enfin, sinds een goeie week ook een iLiad in huis Het is nog wennen,…"

jack karelse heeft 19 Nov 2007 gereageerd op E-books

15 21 Dec 2007
Antwoord van Marianne
jack karelse

""Op staan veel links". Waarop is dat? Ik ga je blog eens opzoeken, maakt nieuwsgieri…"

jack karelse heeft 17 Okt 2007 gereageerd op metadata

10 18 Okt 2007
Antwoord van Ratevka
jack karelse

"Edwin, Gerard en Saskia, hartelijk dank voor jullie reacties en verwijzingen. De Dub…"

jack karelse heeft 10 Okt 2007 gereageerd op metadata

10 18 Okt 2007
Antwoord van Ratevka
jack karelse

"Dat is niet wat ik bedoel. Laat ik de vraag anders stellen: wie in het bibliotheekve…"

jack karelse heeft 9 Okt 2007 gereageerd op metadata

10 18 Okt 2007
Antwoord van Ratevka

RSS

© 2009   Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden