Bibliotheek 2.0

Omdat de wereld verandert

David

Discussies van David (18)

Discussies waarop is gereageerd (16) Antwoorden Recente activiteiten
Jeroen de Boer

"Ingegeven door mijn eigen dagelijkse praktijk ben ik geneigd te denken dat niet al..."

David heeft 4 Nov gereageerd op Welke kansen biedt het downloadverbod de bibliotheekwereld?

22 23 Nov
Antwoord van Joost Geraets
Karen Jong

"Volgens mij schaadt de CPNB hiermee hooguit haar eigen imago en niet die van de bi..."

David heeft 27 Aug gereageerd op CPNB schaadt imago van de bibliotheek

19 27 Nov
Antwoord van Liggendstreepje
wdegouw

"Op het gevaar af als onwetend bestempeld te worden: heb ik hier vanonder de grote ..."

David heeft 14 Jul gereageerd op Thuisgebruik van Externe Bronnen in www.hollandnet.nl

4 15 Jul
Antwoord van Kees van Gool
Jan Pieter

"Hallo J-P. Ter aanvulling nog even http://www.bibliotheekbreda.nl/pagina.php?page..."

David heeft 13 Jul gereageerd op Online lid worden van een lokale openbare bibliotheek

13 23 Okt
Antwoord van Rachid
jan de waal

"De bestanden waar het hier om gaat waren allemaal al via andere UI's toegankelijk,..."

David heeft 17 Jun gereageerd op Landelijke content leveren alleen via aquabrowser is gedwongen winkelnering

7 17 Jun
Antwoord van David
Birgit Jacobs

"Hoewel ik als collega hier natuurlijk niet objectief naar kan kijken, vind ik deze..."

David heeft 17 Jun gereageerd op Spannende catalogus

6 17 Jun
Antwoord van David
jan de waal

"Jeroen, ik denk dat je met je laatste opmerking de zaken een beetje omdraait. Dat ..."

David heeft 17 Jun gereageerd op Landelijke content leveren alleen via aquabrowser is gedwongen winkelnering

7 17 Jun
Antwoord van David
jan de waal

"Ik denk dat je het thuisgebruik even los moet zien van de interface. Want of de co..."

David heeft 16 Jun gereageerd op Landelijke content leveren alleen via aquabrowser is gedwongen winkelnering

7 17 Jun
Antwoord van David
jan de waal

"Inderdaad maken wij in Breda geen gebruik van MAC's, maar los van het feit dat wij..."

David heeft 22 Mrt gereageerd op Opmars van Apple in de bibliotheken

15 6 Jul
Antwoord van jan de waal
David

"Dank voor je reactie. Zag het ook maar kan daar geen echte logica in ontdekken. Ve..."

David heeft 3 Okt 2008 gereageerd op Digitale adreslijst openbare bibliotheken Nederland

2 3 Okt 2008
Antwoord van David

RSS

© 2009   Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden