Bibliotheek 2.0

Omdat de wereld verandert

Gerard Bierens

Discussies van Gerard Bierens (48)

Discussies waarop is gereageerd (45) Antwoorden Recente activiteiten
Edwin Mijnsbergen

"Het probleem zat in een van de tekstvakken, waarschijnlijk slechte javascript-code..."

Gerard Bierens heeft 3 Jul gereageerd op Problemen met weergave Bibliotheek 2.0

18 3 Jul
Antwoord van Sylvie van Leusden
Edwin Mijnsbergen

"denk dat ik 't wel weet dan, conduit is toolbar-software, daar staat er in ieder g..."

Gerard Bierens heeft 2 Jul gereageerd op Problemen met weergave Bibliotheek 2.0

18 3 Jul
Edwin Mijnsbergen

"Je kunt ook vragen aan degene die er last van heeft om het proces even als screenc..."

Gerard Bierens heeft 2 Jul gereageerd op Problemen met weergave Bibliotheek 2.0

18 3 Jul
Machteld van der Meer

"Hoi Elco, laat ik eerst zeggen dat ik waardering heb voor de wijze waarop je name..."

Gerard Bierens heeft 18 Jun gereageerd op Nieuwe manier van zoeken op de website van de Koninklijke Bibliotheek

11 19 Jun
Antwoord van Elvira Caneda Cabrera
Machteld van der Meer

"vreemd, maar voor alles is een verklaring, zie http://twitter.com/elcovs/status/22..."

Gerard Bierens heeft 18 Jun gereageerd op Nieuwe manier van zoeken op de website van de Koninklijke Bibliotheek

11 19 Jun
Machteld van der Meer

"Ik heb op twitter wat op- en aanmerkingen achtergelaten, zie hier. De opmerking va..."

Gerard Bierens heeft 17 Jun gereageerd op Nieuwe manier van zoeken op de website van de Koninklijke Bibliotheek

11 19 Jun
Liek Schoeren

"Als ik het zo lees dan zou je beter af zijn met een repository. Bij de mediatheek ..."

Gerard Bierens heeft 14 Jun gereageerd op eenvoudige retrievalsoftware gevraagd

2 15 Jun
Antwoord van Liek Schoeren
joukeinenschede

"Inderdaad, die mededeling hing ook nog ergens in mijn achterhoofd. Het ide van de ..."

Gerard Bierens heeft 15 Mei gereageerd op Heb ik iets gemist? Zou goed kunnen! Centrale catalogus NBD-Biblion

4 17 Mei
Antwoord van Johan Hoenink
Tiemen Folkers

"yep, attribuut target="_blank" toevoegen aan < form ..."

Gerard Bierens heeft 19 Dec 2008 gereageerd op Zoekboxen maken binnen netvibes

9 19 Dec 2008
Antwoord van Tiemen Folkers
Edwin Mijnsbergen

"Heb me niet ingehouden, ziet er nu stuk compacter uit. Beter? Of niet? Met één kli..."

Gerard Bierens heeft 1 Dec 2008 gereageerd op Spreek vrijuit: nieuwe tabs op Ning?

15 5 Dec 2008
Antwoord van Edwin Mijnsbergen

RSS

© 2009   Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden