Bibliotheek 2.0

Omdat de wereld verandert

alfred

Discussies van alfred (17)

Discussies waarop is gereageerd (17) Antwoorden Recente activiteiten
PeterQ

"Natuurlijk kan je het een en ander vanuit je organisatie toevoegen. Er gebeurt voldo…"

alfred heeft 23 Nov 2008 gereageerd op RSS als hedendaagse bibliotheekservice?

16 25 Nov 2008
Antwoord van PeterQ
Geert Lievens

"Eigenlijk is het vreemd dat dit nog niet is opgepakt door bibliotheken. Ik heb het h…"

alfred heeft 3 Aug 2008 gereageerd op Google apps en (openbare) bibliotheken

44 2 Jul
Antwoord van jan de waal
Edwin Mijnsbergen

"we zijn nu twee maanden verder: hoe staat het er mee. Nu het weer zomert maak ik zoa…"

alfred heeft 8 Jun 2008 gereageerd op Draadloos internet via FON: ook iets voor jouw bibliotheek?

14 16 Jul 2008
Antwoord van Benoît Cicchelero
Edwin Mijnsbergen

"beste Geert, Bedankt voor de invitatie, we moeten een dezer dagen maar even contact…"

alfred heeft 1 Mei 2008 gereageerd op Draadloos internet via FON: ook iets voor jouw bibliotheek?

14 16 Jul 2008
Lex Kamphuis

"Duik nog even in het oud papier. In de Volkskrant bijlage Betoog [zaterdag jl] staat…"

alfred heeft 9 Apr 2008 gereageerd op Wiki's Waarheid...

20 11 Apr 2008
Antwoord van Wim Keizer
Edwin Mijnsbergen

"De kosten zijn geen belemmering. Ik heb een setje in laten vliegen vanuit Spanje voo…"

alfred heeft 7 Apr 2008 gereageerd op Draadloos internet via FON: ook iets voor jouw bibliotheek?

14 16 Jul 2008
Lex Kamphuis

"Hier gaan ik me maar even op storten. Sluit goed aan mij online cursus e-marketing d…"

alfred heeft 20 Mrt 2008 gereageerd op Web 2.0 business modellen

3 22 Mrt 2008
Antwoord van Edwin Mijnsbergen
Edwin Mijnsbergen

"bel of mail even, er is tevens snelle ondersteuning via de fon organisatie."

alfred heeft 8 Mrt 2008 gereageerd op Draadloos internet via FON: ook iets voor jouw bibliotheek?

14 16 Jul 2008
Edwin Mijnsbergen

"De openbare bibliotheek van Scherpenzeel, heeft inmiddels een Fon Hotspot, dinsdag…"

alfred heeft 7 Mrt 2008 gereageerd op Draadloos internet via FON: ook iets voor jouw bibliotheek?

14 16 Jul 2008
Edwin Mijnsbergen

"Ik ben met Fonera aan de slag. Het kan ook groter getrokken worden want er zijn dive…"

alfred heeft 13 Feb 2008 gereageerd op Draadloos internet via FON: ook iets voor jouw bibliotheek?

14 16 Jul 2008

RSS

© 2009   Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden