Bibliotheek 2.0

Omdat de wereld verandert

Geert Lievens

Discussies van Geert Lievens (29)

Discussies waarop is gereageerd (21) Antwoorden Recente activiteiten
Karen Jong

"Dag Johan, Binnenkort krijgen alle bibliotheekbezoekers Oeroeg. Wordt Oeroeg ook al…"

Geert Lievens heeft 23 Okt gereageerd op CPNB schaadt imago van de bibliotheek

19 27 Nov
Antwoord van Liggendstreepje
katrien

"Hey Katrien, Ik werk bij het Vlaams-Brabants streekgericht bibliotheekbeleid (vgl:…"

Geert Lievens heeft 12 Jul gereageerd op zijn er ook belgische bajesbibliothecarissen lid bij bibliotheek 2.0?

3 14 Jul
Antwoord van Paul Wouters
Geert Lievens

"@ jan : tiens, ik zie bij de gebruikers en groepen de optie discussiegroepen staan.…"

Geert Lievens heeft 2 Jul gereageerd op Google apps en (openbare) bibliotheken

44 2 Jul
Antwoord van jan de waal
Geert Lievens

"Dag Jan, Wij zijn ook Google apps aan het uitproberen. Kun je vroegere Google discu…"

Geert Lievens heeft 2 Jul gereageerd op Google apps en (openbare) bibliotheken

44 2 Jul
Antwoord van jan de waal
Geert Lievens

"Jan, Kan de (internationale IFLA) bibliotheeksector niet lobbyen bij Google zodat d…"

Geert Lievens heeft 17 Jun gereageerd op Google apps en (openbare) bibliotheken

44 2 Jul
Antwoord van jan de waal
Geert Lievens

"Jan, ik heb je presentatie over Google Apps en de bibliotheek gemist. Staat die onli…"

Geert Lievens heeft 17 Jun gereageerd op Google apps en (openbare) bibliotheken

44 2 Jul
Antwoord van jan de waal
Lex Kamphuis

"Hey Wilma, Weet je ondertussen wat die oplossing van de Open Universiteit is voor h…"

Geert Lievens heeft 10 Mrt gereageerd op Voorlichting e-Readers aan bibliotheken..Hoe?

12 12 Jun
Antwoord van Joost Geraets
Linda Liebregts

"Je zou bvb. senioren en hun kleinkinderen via de Wii bijeenbrengen in jouw bieb. Via…"

Geert Lievens heeft 5 Mrt gereageerd op Activiteiten voor ouderen

4 6 Mrt
Antwoord van Joëlle Bakx-Domburg
Geert Lievens

"Volledig mee eens. De combinatie van iets nieuw met iets ouds is een meerwaarde. Tro…"

Geert Lievens heeft 26 Feb gereageerd op Suggesties bezoek nieuwe of vernieuwde Londense openbare bieb (vb. Ideastore)

2 26 Feb
Antwoord van Geert Lievens
Geert Lievens

"Jan, In Vlaams-Brabant zijn we nog niet zover, maar ik ben wel geïnteresseerd in he…"

Geert Lievens heeft 8 Sept 2008 gereageerd op Google apps en (openbare) bibliotheken

44 2 Jul
Antwoord van jan de waal

RSS

© 2009   Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden