Bibliotheek 2.0

Omdat de wereld verandert

Joost Geraets

Discussies van Joost Geraets (29)

Discussies waarop is gereageerd (27) Antwoorden Recente activiteiten
Jeroen de Boer

"Ik vind het al prachtig als je bereid bent te kijken naar eventuele alternatieven. V…"

Joost Geraets heeft 23 Nov gereageerd op Welke kansen biedt het downloadverbod de bibliotheekwereld?

22 23 Nov
Antwoord van Joost Geraets
Jeroen de Boer

"Ik ben helemaal niet tegen op principiële gronden. Doe er vooral leuke ervaringen me…"

Joost Geraets heeft 23 Nov gereageerd op Bibliotheek, open uw software

13 23 Nov
Jeroen de Boer

"Boeiende reactie "... Nu begrijpt niemand deze discussie nog. Maar je vroeg er zelf…"

Joost Geraets heeft 20 Nov gereageerd op Bibliotheek, open uw software

13 23 Nov
Jeroen de Boer

"Beste Bibliothecaris, er bestaat wel degelijk open source hardware. Er zijn diverse…"

Joost Geraets heeft 18 Nov gereageerd op Bibliotheek, open uw software

13 23 Nov
Jeroen de Boer

"Dank je voor het cross-posten op Open 2.0 Jeroen. Ik heb daar net gereageerd."

Joost Geraets heeft 14 Nov gereageerd op Bibliotheek, open uw software

13 23 Nov
Jeroen de Boer

"Wikinomics heb ik al tijden liggen. Ik kom er maar niet toe om het te lezen. Onderwi…"

Joost Geraets heeft 11 Nov gereageerd op Welke kansen biedt het downloadverbod de bibliotheekwereld?

22 23 Nov
Jeroen de Boer

"Hé, Jeroen van Beijnen. Ik zie geen link onder jouw bericht zodat ik op jou kan reag…"

Joost Geraets heeft 6 Nov gereageerd op Welke kansen biedt het downloadverbod de bibliotheekwereld?

22 23 Nov
Jeroen de Boer

"Ik zie net een verslag van Liesbeth (Moqub) van de lezing van Lessig tijdens Educaus…"

Joost Geraets heeft 6 Nov gereageerd op Welke kansen biedt het downloadverbod de bibliotheekwereld?

22 23 Nov
Jeroen de Boer

"Ik denk spontaan aan de grote reddingsactie van Geocities content door een Nederland…"

Joost Geraets heeft 5 Nov gereageerd op Welke kansen biedt het downloadverbod de bibliotheekwereld?

22 23 Nov
Jeroen de Boer

"Precies, in het open domein liggen al enorme kansen. Benut eerst al eens dat potenti…"

Joost Geraets heeft 5 Nov gereageerd op Welke kansen biedt het downloadverbod de bibliotheekwereld?

22 23 Nov

RSS

© 2009   Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden