Bibliotheek 2.0

Omdat de wereld verandert

Friso Visser

Discussies van Friso Visser (19)

Discussies waarop is gereageerd (16) Antwoorden Recente activiteiten
Friso Visser

"dank Jan! resultaat van knippen en plakken is niet altijd even fijn. op YouTube? Ee…"

Friso Visser heeft 15 Okt 2008 gereageerd op Nederland Leest: interview Harry Mulisch beschikbaar vanaf Literatuurplein + embed code!

11 23 Okt 2008
Antwoord van Digitien
Friso Visser

"done, zo beter hoop ik."

Friso Visser heeft 15 Okt 2008 gereageerd op Nederland Leest: interview Harry Mulisch beschikbaar vanaf Literatuurplein + embed code!

11 23 Okt 2008
Antwoord van Digitien
Marc van der Meulen

"@Edwin: Mark Deckers schrijft hem toe aan Marc van der Meulen. De "met dank aan Rene…"

Friso Visser heeft 22 Apr 2008 gereageerd op bibliotheek.nl widget

18 1 Dec 2008
Antwoord van Guus van den Brekel
Marc van der Meulen

"in een woord GEWELDIG! de kleur is die van bibliotheek.nl Er staat een nieuwe huisst…"

Friso Visser heeft 22 Apr 2008 gereageerd op bibliotheek.nl widget

18 1 Dec 2008
Antwoord van Guus van den Brekel
Jos Debeij

"ha Jos e.a., mooie discussie! Kan me het allemaal levendig voorstellen. Met 2 MSN-e…"

Friso Visser heeft 18 Feb 2008 gereageerd op Mogen we kinderen laten MSN-en terwijl er ouders zijn die dat niet willen?

18 16 Jul 2008
Antwoord van Wilma Boonstra
Elly Bart

"kan iemand mij en vooral ook mijn collegae uitleggen wat dat zijn: jongeren? met da…"

Friso Visser heeft 3 Dec 2007 gereageerd op librarian in residence: Jan 2.0 en jongeren: de kans

2 3 Dec 2007
Antwoord van Friso Visser
Richard Thiel

"Richard, ooit in een ver verleden (nou ja, in ieder geval voor 2003) had ik The Bra…"

Friso Visser heeft 22 Nov 2007 gereageerd op Een woordenwolk maken

7 23 Nov 2007
Antwoord van Hans van der Weij
Wim Keizer

"Beste Wim, bovenstaande discussie zag ik gepresenteerd in je nieuwsbrief die je dig…"

Friso Visser heeft 21 Nov 2007 gereageerd op Zoek&boek mag wat kosten; kwaliteit dan wel harde eis

10 21 Nov 2007
Antwoord van Friso Visser
Wim Keizer

"Edwin, waar wat je zegt over lengte van posts/forum maar mijn 'bezwaar' is dat het…"

Friso Visser heeft 21 Nov 2007 gereageerd op Naar een nieuwe Vereniging van Openbare Bibliotheken

18 16 Dec 2007
Antwoord van Hans Veen
Wim Keizer

"excuus voor onduidelijkheid. bedoel te zeggen dat de basis gekloond wordt en dat er…"

Friso Visser heeft 20 Nov 2007 gereageerd op Naar een nieuwe Vereniging van Openbare Bibliotheken

18 16 Dec 2007
Antwoord van Hans Veen

RSS

© 2009   Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden