Bibliotheek 2.0

Omdat de wereld verandert

Dannielle Quadakkers

Discussies van Dannielle Quadakkers (119)

Discussies waarop is gereageerd (115) Antwoorden Recente activiteiten
Edwin Mijnsbergen

"Ben jij afgehaakt dan?"

Dannielle Quadakkers heeft 30 Sept gereageerd op Kandidaten gezocht voor tv-programma RVU

2 30 Sept
Antwoord van Edwin Mijnsbergen
Edwin Mijnsbergen

"Strak plan!"

Dannielle Quadakkers heeft 22 Jun gereageerd op De zoekfunctie van Bibliotheek 2.0

9 30 Jun
Machteld van der Meer

"Ik heb er nog niet uitgebreid naar gekeken maar ik vind de manier waarop er bv. op..."

Dannielle Quadakkers heeft 19 Jun gereageerd op Nieuwe manier van zoeken op de website van de Koninklijke Bibliotheek

11 19 Jun
Antwoord van Elvira Caneda Cabrera
Ada Vermeulen

"Hoi Arda, dan heb ik je stuk wellicht verkeerd begrepen, je hebt over projecten op..."

Dannielle Quadakkers heeft 5 Jun gereageerd op Regels voor computergebruik en mediatheekgebruik zijn nodig

23 31 Aug
Antwoord van Jurrien
Ada Vermeulen

"Welke twijfelachtige sites heb je dan nodig om de voetbalclubs van Londen te vinde..."

Dannielle Quadakkers heeft 5 Jun gereageerd op Regels voor computergebruik en mediatheekgebruik zijn nodig

23 31 Aug
Antwoord van Jurrien
Edwin Mijnsbergen

"Heel goed idee, ik vroeg me dit ook al af. Wel handig als je 3 dagen netwerkproble..."

Dannielle Quadakkers heeft 29 Mei gereageerd op Aladin op Twitter: wie doet er mee?

44 4 Jun
Antwoord van Mary Kuiper
Pieterjan Brands

"Hoi, we gaan bij Fontys vandaag over naar een nieuwe versie. Het is de bedoeling d..."

Dannielle Quadakkers heeft 6 Mei gereageerd op Ervaringen met sharepoint

6 21 Jun
Antwoord van A. Duis
A.

"Het kan wel via de startpagina van Ning toch? Tenminste, ik heb me daar laatst afg..."

Dannielle Quadakkers heeft 30 Apr gereageerd op Account bij Bibliotheek2.0 verwijderen

4 30 Apr
Edwin Mijnsbergen

"Het is overigens wel zo dat ik best iets extra's wil doen maar dat ik dan weer zel..."

Dannielle Quadakkers heeft 14 Apr gereageerd op Een redactie voor Bibliotheek 2.0?

16 19 Apr
Edwin Mijnsbergen

"Ach, ik wil best een keer iets extra's doen maar zie een redactieraad niet zo zitt..."

Dannielle Quadakkers heeft 14 Apr gereageerd op Een redactie voor Bibliotheek 2.0?

16 19 Apr

RSS

© 2009   Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden