Bibliotheek 2.0

Omdat de wereld verandert

Gert Jan Hermus

Discussies van Gert Jan Hermus (10)

Discussies waarop is gereageerd (7) Antwoorden Recente activiteiten
Wim Keizer

"Ik ben ook wel benieuwd naar waar ik die "sentimentele poespas" kan vinden."

Gert Jan Hermus heeft 11 Jun gereageerd op Wat gaan Regie- en Projectgroep Bibliotheekinnovatie doen?

6 13 Jun
Antwoord van Lukas Koster
Ada Vermeulen

"Wellicht kun je er wat 23dingen-dingen bij inzetten. Met de docenten gedeelde doc..."

Gert Jan Hermus heeft 9 Jun gereageerd op Regels voor computergebruik en mediatheekgebruik zijn nodig

23 31 Aug
Antwoord van Jurrien
Ada Vermeulen

"Tegen het vollopen van systemen kun je bijvoorbeeld een rebornkaart gebruiken. Daa..."

Gert Jan Hermus heeft 9 Jun gereageerd op Regels voor computergebruik en mediatheekgebruik zijn nodig

23 31 Aug
Antwoord van Jurrien
Ada Vermeulen

"Dit soort registratie kun je ook geautomatiseerd uitvoeren. Je kunt leerlingen lat..."

23 31 Aug
Antwoord van Jurrien
Wim Keizer

"Ik zat het me van het weekend net af te vragen: http://dzjiedzjee.blogspot.com/200..."

Gert Jan Hermus heeft 25 Mei gereageerd op Wat gaan Regie- en Projectgroep Bibliotheekinnovatie doen?

6 13 Jun
Antwoord van Lukas Koster
Josje Calff

"@Josje: Ik ben ook benieuwd naar waar je feitelijk op doelt. Als ik het goed inter..."

Gert Jan Hermus heeft 13 Mei gereageerd op In de verstikkende greep van drie bestuurslagen?

15 4 Jun
Antwoord van Wim Keizer
Wilma Pennings

"Het principe van dit soort anonieme chat is volgens mij niet nieuw. Al in het begi..."

Gert Jan Hermus heeft 8 Apr gereageerd op De bibliotheek als ontmoetingsplaats?!

3 9 Apr
Antwoord van ria

RSS

Info

Edwin Mijnsbergen Edwin Mijnsbergen heeft dit netwerk opgezet op Ning.

Sponsor:

GO opleidingen

Biblioblogs NL

Feed laden

Badge

Bezig met laden...

Betafactor

Feed laden

Nedbib-L RSS

Feed laden

© 2009   Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden