Bibliotheek 2.0

Omdat de wereld verandert

Kees van Gool

Discussies van Kees van Gool (11)

Discussies waarop is gereageerd (10) Antwoorden Recente activiteiten
Edwin Mijnsbergen

"Ik ben in ieder geval blij met "Bibliotheek Nederland". En dan maar hopen op de na..."

Kees van Gool heeft 1 Dec gereageerd op De 17 gehonoreerde bibliotheekinnovatieprojecten

3 1 Dec
Antwoord van Edwin Mijnsbergen
Tini Kleiker

"Hoi Tini, Ik ben zo brutaal geweest zelf bij bibliotheek Deventer te informeren. ..."

Kees van Gool heeft 27 Okt gereageerd op serviceluw

5 27 Okt
Antwoord van Kees van Gool
Tini Kleiker

"Erna, Een relatief goedkoop loket voor de gemeente, efficiënter gebruik van het b..."

Kees van Gool heeft 15 Okt gereageerd op serviceluw

5 27 Okt
Tini Kleiker

"Hoi Erna, Is dat extra openingstijd sinds kort of hadden jullie al zulke ruime op..."

Kees van Gool heeft 13 Okt gereageerd op serviceluw

5 27 Okt
Steven Verjans

"Het is ook een manier om je klanten de effecten van bezuinigingen te tonen, terwij..."

Kees van Gool heeft 7 Sept gereageerd op Bibliotheek Seattle een week gesloten om besparingsredenen

1 7 Sept
Kees van Gool

"Bedankt allen voor de antwoorden en de uitleg. Ik was in de war gebracht door dit ..."

Kees van Gool heeft 23 Jul gereageerd op Aquabrowser vs V-spaces

7 4 Aug
Antwoord van jack karelse
Alek Dabrowski

"Dank!"

Kees van Gool heeft 15 Jul gereageerd op Nieuw tariefstelsel

7 16 Jul
Antwoord van Alek Dabrowski
wdegouw

"Aanvulling: via Brabantwijzer.nl (de provincie waar ik woon) kom ik wel in Picarta..."

Kees van Gool heeft 15 Jul gereageerd op Thuisgebruik van Externe Bronnen in www.hollandnet.nl

4 15 Jul
Alek Dabrowski

"Inge, zou je in het kort en globaal aan kunnen geven hóe anders het nieuwe tariefs..."

Kees van Gool heeft 15 Jul gereageerd op Nieuw tariefstelsel

7 16 Jul
Antwoord van Alek Dabrowski
wdegouw

"Bij Hollandnet ook hier witte pagina's (IE, FF en Chrome). Bij Zoeken.bibliotheek ..."

Kees van Gool heeft 14 Jul gereageerd op Thuisgebruik van Externe Bronnen in www.hollandnet.nl

4 15 Jul

RSS

© 2009   Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden