Bibliotheek 2.0

Omdat de wereld verandert

Marc van der Meulen

Discussies van Marc van der Meulen (13)

Discussies waarop is gereageerd (12) Antwoorden Recente activiteiten
Daniël Klabbers

"ehm...... dat is nog niet zeker/definitief Jouke. Meer informatie hierover na 15 feb…"

Marc van der Meulen heeft 28 Jan gereageerd op cms en bibliotheken

21 22 Jun
Antwoord van Joost Geraets
Marcus Bergsma

"Goh oh ja joh?"

Marc van der Meulen heeft 21 Jan gereageerd op elkaar toevoegen na een bijeenkomst

8 23 Jan
Antwoord van Edwin Mijnsbergen
Marcus Bergsma

"geen feed? http://bibliotheek20.ning.com/events/event/feed?xn_auth=no toch? of vergi…"

Marc van der Meulen heeft 21 Jan gereageerd op elkaar toevoegen na een bijeenkomst

8 23 Jan
Edwin Mijnsbergen

"'k Ben er blij mee!"

Marc van der Meulen heeft 1 Dec 2008 gereageerd op Spreek vrijuit: nieuwe tabs op Ning?

15 5 Dec 2008
joukeinenschede

"Net een accountje aangemaakt... ziet er leuk uit ... heb al heel even zitten spelen…"

Marc van der Meulen heeft 23 Sept 2008 gereageerd op Zijn er meer mensen die met Popfly (Windows/Silverlight) aan het experimenteren zijn?

5 25 Sept 2008
Antwoord van Digitien
Edwin Mijnsbergen

"Collectebus op de ocn : "Maak bibliotheek20.ning.com" reclamevrij... Als ik binnenk…"

Marc van der Meulen heeft 5 Sept 2008 gereageerd op Nog eens over de lay-out van Ning

38 12 Sept 2008
Edwin Mijnsbergen

"Dan kom ik ook naar de OCN! Wel even mijn dochtertje uitleggen dat papa de DS mee mo…"

Marc van der Meulen heeft 4 Sept 2008 gereageerd op Nog eens over de lay-out van Ning

38 12 Sept 2008
Edwin Mijnsbergen

"Ik wil het technische gedeelte wel voor mijn rekening nemen, maar wel graag met aanw…"

Marc van der Meulen heeft 4 Sept 2008 gereageerd op Nog eens over de lay-out van Ning

38 12 Sept 2008
Marc van der Meulen

"Je kunt de bibliotheek.nl widget zelf aan iGoogle toevoegen en ook aan Netvibes. Ik…"

Marc van der Meulen heeft 23 Apr 2008 gereageerd op bibliotheek.nl widget

18 1 Dec 2008
Antwoord van Guus van den Brekel
Marc van der Meulen

"@iedereen: een kleine toelichting, vandaag liep gewoon anders dan gepland. Ik zou zo…"

Marc van der Meulen heeft 22 Apr 2008 gereageerd op bibliotheek.nl widget

18 1 Dec 2008
Antwoord van Guus van den Brekel

RSS

© 2009   Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden