Bibliotheek 2.0

Omdat de wereld verandert

Arda Nieuwland

Discussies van Arda Nieuwland (21)

Discussies waarop is gereageerd (18) Antwoorden Recente activiteiten
jan de waal

"Zo dacht ik er aanvankelijk ook over, maar de CPNB wilde er niet aan beginnen en de…"

Arda Nieuwland heeft 8 Okt gereageerd op Nederland Leest 2009

3 8 Okt
Antwoord van Arda Nieuwland
jan de waal

"Inderdaad jammer dat er geen digitale versie van het boek is verschenen. Maar de CPN…"

Arda Nieuwland heeft 7 Okt gereageerd op Nederland Leest 2009

3 8 Okt
Antwoord van Arda Nieuwland
Erik Reuvers

"Eerlijk gezegd vind ik die kop 'Geen boeken meer, maar games in de bieb' tamelijk be…"

Arda Nieuwland heeft 12 Jun gereageerd op Metro artikel: gamen in de bibliotheek

7 20 Okt
Antwoord van Laura Vos
Arda Nieuwland

"Een terechte opmerking, Edwin! Maar dit jaar lukt het in elk geval niet meer. Op de…"

Arda Nieuwland heeft 24 Mei gereageerd op Nederland Leest (niet) in Grote Letter

7 25 Mei
Antwoord van Jeroen van Beijnen
Arda Nieuwland

"'Een organisatie die lezers van GL-boeken een warm hart toedraagt', is het niet vree…"

Arda Nieuwland heeft 24 Mei gereageerd op Nederland Leest (niet) in Grote Letter

7 25 Mei
Arda Nieuwland

"@ Edwin, Om die reacties bij elkaar te krijgen zijn ook heel veel mailtjes verstuurd…"

Arda Nieuwland heeft 23 Mei gereageerd op Nederland Leest (niet) in Grote Letter

7 25 Mei
Josje Calff

"Graag wil ik hier nog aan toevoegen dat de PSO's naast adviezen e.d. ook collecties…"

Arda Nieuwland heeft 15 Mei gereageerd op In de verstikkende greep van drie bestuurslagen?

15 4 Jun
Antwoord van Wim Keizer
Arda Nieuwland

"Dag Rita, Hartelijk dank voor je ondersteuning! Aan dat promoten in de bibliotheek h…"

Arda Nieuwland heeft 26 Jan gereageerd op Nederland Leest in Grote Letter

15 1 Jun
Antwoord van Els van Rooijen
Arda Nieuwland

"Ja, en weet je wat me nou zo ontroerde: dat jij je door de PZC voor de grootletterbo…"

Arda Nieuwland heeft 23 Jan gereageerd op Nederland Leest in Grote Letter

15 1 Jun
Arda Nieuwland

"@ EdH, Inmiddels heb ik begrepen dat er van alle 'actieboeken', dus b.v. het Boekenw…"

Arda Nieuwland heeft 22 Jan gereageerd op Nederland Leest in Grote Letter

15 1 Jun

RSS

© 2009   Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden