Bibliotheek 2.0

Omdat de wereld verandert

Ada Vermeulen

Discussies van Ada Vermeulen (12)

Discussies waarop is gereageerd (10) Antwoorden Recente activiteiten
Ada Vermeulen

"Wanneer je een tekst naar Word kopiëert, dan kanje al zien dat je veel ruimte nodi..."

Ada Vermeulen heeft 15 Jul gereageerd op Printen

2 15 Jul
Antwoord van Ada Vermeulen
Rob Coers

"Hoi Rob, Ik heb de 23 dingen cursus net afgerond. Ik vond het een geweldige cursus..."

Ada Vermeulen heeft 7 Jul gereageerd op 23 Dingen

18 8 Jul
Antwoord van Peter Delsman
Ada Vermeulen

"Nog een toevoeging: leerlingen die thuis geen pc hebben krijgen een speciaal pasje..."

Ada Vermeulen heeft 12 Jun gereageerd op Regels voor computergebruik en mediatheekgebruik zijn nodig

23 31 Aug
Antwoord van Jurrien
Ada Vermeulen

"Wij hebben al geïnvesteerd in een Auraregistratiesysteem voor de pc's. De leerling..."

Ada Vermeulen heeft 9 Jun gereageerd op Regels voor computergebruik en mediatheekgebruik zijn nodig

23 31 Aug
Antwoord van Jurrien
Ada Vermeulen

"Ik vind uw reactie niets aan de discussie toevoegen. Bent u ook werkzaam in een sc..."

Ada Vermeulen heeft 9 Jun gereageerd op Regels voor computergebruik en mediatheekgebruik zijn nodig

23 31 Aug
Antwoord van Jurrien
Ada Vermeulen

"Wanneer ik de opmerkingen zo zie, dan denk ik dat wij streng zijn. Nu reageren all..."

Ada Vermeulen heeft 8 Jun gereageerd op Regels voor computergebruik en mediatheekgebruik zijn nodig

23 31 Aug
Antwoord van Jurrien
Ada Vermeulen

"Als er een project over Londen is, dan kunnen de leerlingen de voetbalclubs van Lo..."

Ada Vermeulen heeft 8 Jun gereageerd op Regels voor computergebruik en mediatheekgebruik zijn nodig

23 31 Aug
Antwoord van Jurrien
Ada Vermeulen

"Wij willen dat leerlingen met schoolwerk bezig zijn op school, het ontdekken van a..."

Ada Vermeulen heeft 7 Jun gereageerd op Regels voor computergebruik en mediatheekgebruik zijn nodig

23 31 Aug
Antwoord van Jurrien
Ada Vermeulen

"De leerlingen moeten met schoolwerk bezig zijn. Meestal als ze een voetbalsite bek..."

Ada Vermeulen heeft 5 Jun gereageerd op Regels voor computergebruik en mediatheekgebruik zijn nodig

23 31 Aug
Antwoord van Jurrien
Astrid van Dam

"Wij, de medewerkers van de mediatheek van het Kalsbeek College, locatie Schildersp..."

Ada Vermeulen heeft 4 Jun gereageerd op Oproep: delicious in de schoolmediatheek

8 17 Jun
Antwoord van Astrid van Dam

RSS

© 2009   Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden