Bibliotheek 2.0

Omdat de wereld verandert

Patrick Vanhoucke

Discussies van Patrick Vanhoucke (17)

Discussies waarop is gereageerd (16) Antwoorden Recente activiteiten
Pieter Offermans

"[Een knuppeltje in het hoenderhoek.] Dat klanten geen "speurvragen" meer aan bibliot…"

Patrick Vanhoucke heeft 15 Sept gereageerd op "De barbaren zijn aan de winnende hand"

9 15 Sept
Antwoord van Jaap Peters
Pieter Offermans

"Wat bibliotheekmedewerkers betreft, maak ik me al jaren grote zorgen. In Vlaanderen…"

Patrick Vanhoucke heeft 13 Sept gereageerd op "De barbaren zijn aan de winnende hand"

9 15 Sept
Antwoord van Jaap Peters
Pieter Offermans

"Is het ook bekend welke docent aan de eerstejaarsstudenten vertelt dat boeken en bib…"

Patrick Vanhoucke heeft 12 Sept gereageerd op "De barbaren zijn aan de winnende hand"

9 15 Sept
Antwoord van Jaap Peters
Karen Jong

"Misschien moet iemand bij jullie - of via VOB, dat is wellicht makkelijker - die "wo…"

Patrick Vanhoucke heeft 27 Aug gereageerd op CPNB schaadt imago van de bibliotheek

19 27 Nov
Antwoord van Liggendstreepje
Karen Jong

"Joost Zwagerman heeft een heel nuchtere en pragmatische kijk op het e-book. En zo ho…"

Patrick Vanhoucke heeft 27 Aug gereageerd op CPNB schaadt imago van de bibliotheek

19 27 Nov
Karen Jong

"De boekensector op zich is natuurlijk ook een vrij onzichtbaar gegeven. CPNB wordt p…"

19 27 Nov
Karen Jong

"Ik weet niet of je het beseft - misschien zie ik dat als "buitenlander" beter - maar…"

19 27 Nov
Karen Jong

"Ze maken zich er met een jantje-van-leiden van af. Als je als boekensector niet wilt…"

19 27 Nov
Kees van Gool

"Ik zou het zelf niet beter kunnen uitleggen :-)"

Patrick Vanhoucke heeft 22 Jul gereageerd op Aquabrowser vs V-spaces

7 4 Aug
Antwoord van jack karelse
Kees van Gool

"Ik weet niet of ze dat in Limburg van plan zijn, maar je kunt V-Spaces perfect in ee…"

Patrick Vanhoucke heeft 13 Jul gereageerd op Aquabrowser vs V-spaces

7 4 Aug
Antwoord van jack karelse

RSS

© 2009   Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden