Bibliotheek 2.0

Omdat de wereld verandert

Annette Stevens

Discussies van Annette Stevens (16)

Discussies waarop is gereageerd (14) Antwoorden Recente activiteiten
Annette Stevens

"Je staat genoteerd Erik. Ik leg het deze week nog tijdens een overleg dat we hebbe..."

Annette Stevens heeft 10 Nov gereageerd op Leeftijdsgrens films en games

12 10 Nov
Antwoord van Annette Stevens
Annette Stevens

"Dat is een interessante vraag. Nog niet bij stilgestaan. Jouw verhaal impliceert d..."

Annette Stevens heeft 9 Nov gereageerd op Leeftijdsgrens films en games

12 10 Nov
Annette Stevens

"Ik word soms een beetje moedeloos van deze ouders. Ik hoop in ieder geval dat het ..."

Annette Stevens heeft 8 Nov gereageerd op Leeftijdsgrens films en games

12 10 Nov
Annette Stevens

"Dank voor de reacties en de tips. Gisteren een brief van de minister van justitie ..."

Annette Stevens heeft 8 Nov gereageerd op Leeftijdsgrens films en games

12 10 Nov
Robert Leonard de Vos (Rob)

"In de NRC las ik een interessante visie over het e-book van auteur Hans Vervoort. ..."

Annette Stevens heeft 5 Nov gereageerd op Verandert de bibliotheek straks is een boekmuseum dankzij de e-reader?

15 20 Nov
Antwoord van Peter Delsman
Edwin Mijnsbergen

"Heb je deze site al bekeken? Het mooie hieraan is dat er ook reacties geplaatst ..."

Annette Stevens heeft 12 Jul gereageerd op Aladin op Twitter: staken of doorpakken?

12 14 Jul
Antwoord van Edwin Mijnsbergen
Roelf Oving

"Het is weer een tijdje geleden dat er discussie was over een or-platform. Ik weet ..."

Annette Stevens heeft 12 Jul gereageerd op Wat doe ik hier eigenlijk?

9 12 Jul
Edwin Mijnsbergen

"Hallo Esther, Sorry, ik ben niet duidelijk geweest.Ik wil wel meedoen met het bean..."

Annette Stevens heeft 12 Jul gereageerd op Aladin op Twitter: staken of doorpakken?

12 14 Jul
Edwin Mijnsbergen

"Ik heb destijds ook mijn interesse getoond voor aladin op twitter, ook omdat volge..."

Annette Stevens heeft 9 Jul gereageerd op Aladin op Twitter: staken of doorpakken?

12 14 Jul
Annette Stevens

"Hartstikke bedankt allemaal voor deze antwoorden/discussie/informatie. Ik ben een ..."

Annette Stevens heeft 16 Jun gereageerd op Apparatuur uitlenen

12 16 Jun

RSS

© 2009   Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden