Bibliotheek 2.0

Omdat de wereld verandert

Daniël Klabbers

Discussies van Daniël Klabbers (32)

Discussies waarop is gereageerd (29) Antwoorden Recente activiteiten
Annette Stevens

"Als gamer mag ik zeggen; er is maar 1 oplossing te voorkomen dat jongeren in aanra..."

Daniël Klabbers heeft 9 Nov gereageerd op Leeftijdsgrens films en games

12 10 Nov
Antwoord van Annette Stevens
Daniël Klabbers

"Sorry, vakantie in Calais.. Een bibliotheek in Hengelo of Den Bosch of ergens in d..."

Daniël Klabbers heeft 16 Okt gereageerd op muziekgordijn

8 16 Okt
Antwoord van Daniël Klabbers
Lilian Hulzebos

"Dat wou ik nog aan mijn bericht toevoegen, maar Edwin reageert daar ook al op.. H..."

Daniël Klabbers heeft 6 Okt gereageerd op Kennis

4 6 Okt
Daniël Klabbers

"Kijk dat is nou mooi om te horen Edwin :) Ik zie er naar uit hoe dit in de toekom..."

Daniël Klabbers heeft 5 Okt gereageerd op game orientatie voor bibliothecarissen

6 5 Okt
Lilian Hulzebos

"Een netwerk is waar mensen met een bepaalde achtergrond of interesse samenkomen. D..."

Daniël Klabbers heeft 5 Okt gereageerd op Kennis

4 6 Okt
Daniël Klabbers

"Wat ik dan weer niet snap is waarom bibliotheekorganisaties alles weer naar binnen..."

Daniël Klabbers heeft 5 Okt gereageerd op game orientatie voor bibliothecarissen

6 5 Okt
Karolien Selhorst

"Hallo Karolien, Wij, obgz, hebben hier al een tijd lang ebooks en bij begin hebbe..."

Daniël Klabbers heeft 30 Sept gereageerd op Bibliotheken gezocht met e-bookervaring

11 14 Okt
Antwoord van Ed Hofschreuder
Daniël Klabbers

"Het lijkt me ook een waanzinnig idee om tussen zo'n game organisatie als Synge en ..."

Daniël Klabbers heeft 30 Sept gereageerd op game orientatie voor bibliothecarissen

6 5 Okt
jan de waal

"Opschepper ;)"

Daniël Klabbers heeft 30 Jul gereageerd op Joomla gekozen door ruim 283 bibliotheekvestigingen

12 11 Aug
Antwoord van Annemieke van Vark
Conny van Dooren

"In onze bibliotheken zitten standaard een headset erbij. Het aanbieden van skype z..."

Daniël Klabbers heeft 30 Jun gereageerd op SKYPE

3 1 Jul
Antwoord van Erik Reuvers

RSS

© 2009   Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden