Bibliotheek 2.0

Omdat de wereld verandert

Judith Pietersma

Discussies van Judith Pietersma (11)

Discussies waarop is gereageerd (10) Antwoorden Recente activiteiten
Wilma van den Brink

"Ik denk het wel....."

Judith Pietersma heeft 8 Dec gereageerd op Vraag: wat vinden we van het boek van Erwin Blom?

8 8 Dec
Antwoord van Judith Pietersma
Janita Olthof

"Hoi Janita, Als je van plan ben een communitie zoals hyves op te zetten, raad ik je…"

Judith Pietersma heeft 8 Dec gereageerd op Ervaringen Hyves

9 10 Dec
Antwoord van Janita Olthof
Wilma van den Brink

"Hallo Wilma en Edwin, Ik ben ondertussen halverwege Handboek Communities en zoals E…"

Judith Pietersma heeft 8 Dec gereageerd op Vraag: wat vinden we van het boek van Erwin Blom?

8 8 Dec
Wilma van den Brink

"Ik heb het sinds vrijdag in huis... opmerkingen volgen dus nog!"

Judith Pietersma heeft 7 Dec gereageerd op Vraag: wat vinden we van het boek van Erwin Blom?

8 8 Dec
Peter Delsman

"Wat een geweldige ideeen! Ik kan niet wachten tot het zo ver is!"

Judith Pietersma heeft 18 Nov gereageerd op Bibliotheek Haarlem in 2014

11 27 Nov
Antwoord van Liggendstreepje
Edwin Mijnsbergen

"ik ben er blij mee, Edwin. En links of rechts.... ik ben heel slecht in links en rec…"

Judith Pietersma heeft 17 Jul gereageerd op Nieuwe zoekfunctie toegevoegd aan Bibliotheek 2.0

7 17 Jul
Antwoord van Janneke
Charlotte van Schijndel

"Ik sluit me aan bij Georg. Verlaat de 'comfortzone' van je bibliotheek en ga naar de…"

Judith Pietersma heeft 9 Jul gereageerd op Hoe kunnen we de relatie met het onderwijs verbeteren?

3 10 Jul
Antwoord van Wilma van den Brink
Letta Vermeulen

"www.boekenpret.nl / www.voorleesvogel.nl"

Judith Pietersma heeft 30 Mrt gereageerd op Ouderparticipatie bij peuteractiviteiten

6 7 Apr
Antwoord van Letta Vermeulen
Letta Vermeulen

"Ha Letta, Kijk eens bij Boekenpret en De Voorleesvogel. Daar vind je wel wat ideeen."

Judith Pietersma heeft 29 Mrt gereageerd op Ouderparticipatie bij peuteractiviteiten

6 7 Apr
Antwoord van Letta Vermeulen
Aafke van Duijn

"Goed plan!"

Judith Pietersma heeft 28 Mrt gereageerd op Waarom een peutermaand, een kinderboekenweek en helemaal niets voor jongeren

12 3 Apr
Antwoord van Jeroen van Beijnen

RSS

© 2009   Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden