Omdat de wereld verandert
| Weergegeven discussies |
|---|
Online lid worden van een lokale openbare bibliotheekIn het kader van een onderzoek naar een blauwdruk voor de digitale bibliotheek van de toekomst ben ik erg geinteresseerd in de huidige si... Door Jan Pieter begonnen in Web 2.0Laatste antwoord |
Aquabrowser vs V-spacesV-spaces van Extensity (Infor) zou een concurrent worden van de Aquabrowser. Hoort/leest iemand van jullie nog wel eens over V-spaces (na... Door Kees van Gool begonnen in Bibliotheek 2.0Laatste antwoord |
Nieuwe manier van zoeken op de website van de Koninklijke BibliotheekDe Koninklijke Bibliotheek heeft sinds gisteren een nieuwe manier van zoeken op haar website waarmee integraal in verschillende KB-databa... Door Machteld van der Meer begonnen in AlgemeenLaatste antwoord |
Regels voor computergebruik en mediatheekgebruik zijn nodigBij ons in de schoolmediatheek zijn bepaalde dingen die voor de leerlingen volstrekt normaal zijn verboden.: -Chatten is verboden, de lee... Door Ada Vermeulen begonnen in AlgemeenLaatste antwoord |
In de verstikkende greep van drie bestuurslagen?Vorig jaar mocht ik de Programmacommissie Bibliotheekinnovatie voorzitten, die in november 2008 het rapport Innovatie met Effect heeft ge... Door Josje Calff begonnen in AlgemeenLaatste antwoord |
Alternatief voor netvibes-universeVoor onze bibliotheek heb ik een netvibes-universe ontworpen. Het is de bedoeling dat deze onze bibliotheekpagina op het intranet gaat ve... Door Linda Schoonmade begonnen in Web 2.0Laatste antwoord |
Nederland Leest in Grote LetterBeste collega's, Ik ben bezig met een 'actie' om de CPNB ertoe te bewegen dit jaar het boek voor Nederland Leest ook in een grootletterve... Door Arda Nieuwland begonnen in OproepenLaatste antwoord |
23 DingenVrienden, de afgelopen periode ben ik doende geweest met de vertaling en bewerking naar de Nederlandse situatie van het 23 Things program... Door Rob Coers begonnen in Web 2.0Laatste antwoord |
Digitale pluginbibliotheek - maken, verspreiden en terugverdienenDe voorbeeldbibliotheek De digitale voorbeeldbibliotheek (zie wiki) is nog niet on-line. Het lijkt me een dijk van een idee om een digita... Door Ivo van Onna begonnen in Web 2.0Laatste antwoord |
Wie kan er archivarissen een lesje leren?Ergens in september staat er, na een jaar in werkgroepen digitaal op pad te zijn geweest, weer een algemene bijeenkomst van mijn Zuidland... Door Christian van der Ven begonnen in Web 2.0Laatste antwoord |
Welkom bij
Bibliotheek 2.0
Toegevoegd door joke van der veen
© 2009 Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen. Uw eigen sociale netwerk oprichten
Banners | Een probleem rapporteren? | Privacy | Algemene voorwaarden