Omdat de wereld verandert
Sorteren op:
| Discussies | Antwoorden | Recente activiteiten |
|---|---|---|
Twitteren jullie?Hoi, Ik heb ooit 1 blogpost geschreven, maar dat is duidelijk niet mijn ding. Er speciaal voor gaan zitten, en dan ook nog iets te melden… Begonnen door Esther Westerveld |
9 |
22 Aug 2007 Antwoord van Rita Niland |
In het tijdperk van digitale bibliotheken...After the last book was sealed into a storage vacuum, the last librarians on earth were given the honorable task of guarding mankind’s mos… Begonnen door Edwin Mijnsbergen |
0 | 20 Aug 2007 |
LAN-Party in de bibliotheek HeerlenLAN-Party in de bibliotheek, na Middelburg organiseert nu de bibliotheek Heerlen, in kader van Boek in Beeld 2007, een gratis LAN-Party hu… Begonnen door jan de waal |
1 |
16 Aug 2007 Antwoord van jan de waal |
Een bibliotheek die het snaptDeze post verscheen ook al op zbdigitaal maar de besproken bibliotheek verdient ook hier aandacht, vind ik. Met recht een 2.0-bibliotheek… Begonnen door Edwin Mijnsbergen |
5 |
14 Aug 2007 Antwoord van Edwin Mijnsbergen |
Bibliotheken in WorldCatIn vervolg op de vorige discussie kwam de volgende vraag bij mij boven. Hoe gewenst is het dat alle openbare bibliotheken in Nederland aang… Begonnen door ria |
6 |
9 Aug 2007 Antwoord van Jan Klerk |
De catalogus heroverwogen: een notitieZeer de moeite waard, deze notitie over bibliotheekcatalogi, van de Nationale Bibliotheek van Australië. Ik ben het er grotendeels mee eens… Begonnen door Edwin Mijnsbergen |
14 |
4 Aug 2007 Antwoord van Edwin Mijnsbergen |
VuFindAttentie! Er is weer een nieuwe open source catalogus op het bibliotheektoneel verschenen. Deze nieuweling heet VuFind en ziet er strak uit… Begonnen door Edwin Mijnsbergen |
0 | 22 Jul 2007 |
Badges voor promotie van Bibliotheek 2.0 op NingNing biedt nu ook leuke badges voor op je blog of website, in verschillende kleuren en vormen. Het aantal leden wordt meteen meegenomen. Al… Begonnen door Edwin Mijnsbergen |
16 |
19 Jul 2007 Antwoord van Edwin Mijnsbergen |
Open Library: Wat een initiatief!Dit is nogal wat. Onderstaande tekst is afkomstig van zbdigitaal. Gisteren verwees ik naar de nieuwe release van Picarta. Als klant krijg… Begonnen door Edwin Mijnsbergen |
3 |
19 Jul 2007 Antwoord van Gerard Bierens |
Congres De Digitale BibliotheekOok al van twee kanten gehoord dat het congres een leuke dag heeft opgeleverd? En dat 'we' niet veel zijn opgeschoten? Misschien dat we da… Begonnen door Aad Janson |
17 |
11 Jul 2007 Antwoord van Dannielle Quadakkers |
Welkom bij
Bibliotheek 2.0
© 2009 Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen. Uw eigen sociale netwerk oprichten
Banners | Een probleem rapporteren? | Privacy | Algemene voorwaarden