Omdat de wereld verandert
Sorteren op:
| Discussies | Antwoorden | Recente activiteiten |
|---|---|---|
Foto's Library of Congress rechtenvrij op Flickr: een goed idee?Je kunt er overal over lezen: bij Liek, Raymond of Wouter. Of op Archief 2.0. Ik citeer even Raymond: "Op het Library of Congress blog wa… Begonnen door Edwin Mijnsbergen |
5 |
22 Jan 2008 Antwoord van Edwin Mijnsbergen |
Bibliotheken leren schitterenOp de site van de VOB vond ik een kort verslag van sessies over het nieuwe strategietraject van de Vereniging. Ik vind het document over… Begonnen door Edwin Mijnsbergen |
3 |
12 Jan 2008 Antwoord van Wim Keizer |
Bibliotheek 2.0 in krant De StandaardDe bibliotheek 2.0 ning groep wordt vandaag vermeld in de Belgische kwaliteitskrant De Standaard. Ik citeer even uit het artikel: "Een jaa… Begonnen door Karolien Selhorst |
5 |
9 Jan 2008 Antwoord van francien |
Voorspellingen voor 2008Marco Derksen van Marketingfacts heeft op zijn privé-blog Upstream een overzicht van van (internetgerelateerde) voorspellingen voor 2008.… Begonnen door Edwin Mijnsbergen |
12 |
3 Jan 2008 Antwoord van Edwin Mijnsbergen |
Aladin 2.0?Gisteren heb ik even wat oude links van zbdigitaal verzameld omdat er in verschillende gremia over de toekomst van Al@din gesproken zal wo… Begonnen door Edwin Mijnsbergen |
8 |
19 Dec 2007 Antwoord van Jan Klerk |
Web 2.0 en Openbare Bibliotheken, de scriptie van SaskiaDag allemaal, Saskia schreef maanden geleden al de scriptie 'Web 2.0 en Openbare Bibliotheken' en die zette ze hier al in oktober op Nin… Begonnen door Edwin Mijnsbergen |
9 |
7 Dec 2007 Antwoord van Saskia |
Wat nu als games zouden zijn uitgevonden voordat boeken bestonden?Mijn oud-docent Jos van Dijk attendeerde mij vandaag op het feit dat het fijne boek 'Everything bad is good for You', van Steven Johnson,… Begonnen door Edwin Mijnsbergen |
12 |
5 Dec 2007 Antwoord van Jeroen van Beijnen |
Massadigitalisering en het voorstel van de Koninklijke Bibliotheek (NBV-L)Dag allemaal, Ons afdelingshoofd stuurde vandaag het begin van een interessante discussie op de discussielijst NBV-L door, over het hoe… Begonnen door Edwin Mijnsbergen |
2 |
27 Nov 2007 Antwoord van Marina Noordegraaf |
Meer dan 500 leden!Sommigen van jullie hebben het natuurlijk allang gezien maar we zijn vandaag de grens van 500 leden gepasseerd. In een half jaar tijd. Dat… Begonnen door Edwin Mijnsbergen |
6 |
22 Nov 2007 Antwoord van Edwin Mijnsbergen |
(S)OPAC VODCASTSIk heb een tijdje terug een vodcast over de KB-opac gezien, maar blijkbaar biedt de KB dit niet meer aan. Zijn er collega's die voorbeelden… Begonnen door Geert Lievens |
5 |
22 Nov 2007 Antwoord van Rita Niland |
Welkom bij
Bibliotheek 2.0
© 2009 Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen. Uw eigen sociale netwerk oprichten
Banners | Een probleem rapporteren? | Privacy | Algemene voorwaarden