Omdat de wereld verandert
Sorteren op:
| Discussies | Antwoorden | Recente activiteiten |
|---|---|---|
Reactie minister Plasterk op advies van de commissie CalffDe reactie van minister Plasterk, op het advies van de commissie Calff, is gisteren gepubliceerd (PDF) De analyse ervan volgt ongetwijfe… Begonnen door Edwin Mijnsbergen |
2 |
13 Feb Antwoord van Edwin Mijnsbergen |
Verontrustend gegis over OCLC's nieuwe beleidCalhoun Data Sharing Panel IFLA Aug 2008 View SlideShare presentation or Upload your own. (tags: 2.0 web) Op Thingology vindt een verontr… Begonnen door Edwin Mijnsbergen |
24 |
19 Nov 2008 Antwoord van Bibliothecaris |
MyDiscoveriesIn de nieuwsbrief van de VOB vandaag een aankondiging van de samenwerking Medialab <> VOB (lees de nederlandse openbare bibliotheken)… Begonnen door Johan Hoenink |
12 |
12 Nov 2008 Antwoord van joukeinenschede |
FunctiewaarderingZojuist ontving ik een brief betreffende functiewaardering. Daarin werd gesteld dat mijn functie een lagere inschaling kreeg. Hoewel dit ge… Begonnen door Hennie van de Wal |
6 |
6 Nov 2008 Antwoord van Mirjam Hillege |
De hybridische bibliotheekInternet en de ICT wijzigen de opdracht van de bibliotheken. Om de verandering te begeleiden, de Vereniging van de bibliotheken van Frankri… Begonnen door Vincent Bonnet |
6 |
15 Okt 2008 Antwoord van Vincent Bonnet |
Wat vonden jullie van de OCN Happe.ning trackDe eerste dan van de OCN zit er op. Zo ook de eerste dag van de speciale de bibliotheek is happe.ning track. En eigenlijk ben ik wel benie… Begonnen door Jeroen van Beijnen |
10 |
10 Okt 2008 Antwoord van Lourenza |
Programma Bibliotheek 2.0 Happe.ning / OCN 7-8 oktober, RAI AmsterdamEen aantal van jullie hebben het definitieve programma mogelijk al wel gezien op het 'Bibliotheek 2.0 is Happe.Ning'-netwerk, maar wel zo h… Begonnen door Gerard Bierens |
10 |
21 Sept 2008 Antwoord van essen2punt0 |
Schrijf mee! Bibibliotheek 2.0: Reeks artikelen voor BibliotheekbladDit jaar (2008) ben ik door de VOB aangesteld als 'Librarian in Residence' op het thema Bibliotheek 2.0. Zo'n Librarian in Residence krijgt… Begonnen door Jan Klerk |
0 | 15 Sept 2008 |
Al@din widgetNu Al@din als echte lifehack wordt geroemd in het boek lifehacking is een Al@din widget geen overbodige luxe, toch? En wat blijkt, 23 din… Begonnen door Marina Noordegraaf |
19 |
30 Aug 2008 Antwoord van joukeinenschede |
Je bent uitgenodigd..voor een masterclass bibliotheek 2.0!Dag allemaal, Volgende week woensdag 27 augustus hebben jullie de kans om aanwezig te zijn bij een uniek evenement van DOK Delft, in de… Begonnen door Edwin Mijnsbergen |
12 |
28 Aug 2008 Antwoord van Jeroen van Beijnen |
Welkom bij
Bibliotheek 2.0
© 2009 Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen. Uw eigen sociale netwerk oprichten
Banners | Een probleem rapporteren? | Privacy | Algemene voorwaarden