Omdat de wereld verandert
Sorteren op:
| Discussies | Antwoorden | Recente activiteiten |
|---|---|---|
Stroom van recente gebeurtenissen op "Mijn pagina"Hallo, Tijdens het aanpassen van mijn pagina is de stroom met mijn recente gebeurtenissen spoorloos verdwenen. Weet iemand hoe je dit we... Begonnen door Rienk Withaar |
3 |
16 Jul Antwoord van Edwin Mijnsbergen |
Problemen met weergave Bibliotheek 2.0Dag allemaal, Het begon met een paar meldingen vanuit de VOB maar inmiddels krijg ik meer klachten: ning doet raar als het bekeken wor... Begonnen door Edwin Mijnsbergen |
18 |
3 Jul Antwoord van Sylvie van Leusden |
Zoekboxen maken binnen netvibesGeïnspireerd door de workshop bij de cmb ben ik druk aan de slag gegaan met het maken van een zoekwidget. Binnen de faculteit FWN is de w... Begonnen door Tiemen Folkers |
9 |
19 Dec 2008 Antwoord van Tiemen Folkers |
Vragen stellen over Ning aan beheerdersDag allemaal, Ik krijg regelmatig mailtjes via de knop 'probleem rapporteren' (onderaan de pagina) Nu is dat helemaal niet erg maar bede... Begonnen door Edwin Mijnsbergen |
2 |
20 Sept 2008 Antwoord van Edwin Mijnsbergen |
bibliotheek 2.0 helpt Netvibes om zeepEdwin, Sinds ruim een week heb ik problemen als ik berichten van Bibliotheek 2.0 in Netvibes wil bekijken. Op het moment dat ik een beri... Begonnen door Jan Mark |
8 |
8 Mrt 2008 Antwoord van Veerle Tesse |
Gezocht: goed alternatief voor MySyndicaatDag Allemaal, Voor de gemeenschappelijke feed van biblioblogs (linksonder op hoofdpagina) gebruik ik MySyndicaat. Die gebruik ik zelf oo... Begonnen door Edwin Mijnsbergen |
6 |
26 Sept 2007 Antwoord van WoWter |
Boeken afschrijvenBeste collega's, Ik ben bezig met de sanering van onze rubriek informatica en automatisering. Hierbij moet ik een hoop boeken afschrijve... Begonnen door Jeroen van Beijnen |
3 |
13 Jul 2007 Antwoord van Dannielle Quadakkers |
Bug in Biblioblogsfeed?De biblioblogs feed op onze ning lijkt het niet te doen. hij (zij?) blijft steken op o.a. (toevalllig) twee oude posts van mijn hand (web... Begonnen door Marina Noordegraaf |
4 |
24 Apr 2007 Antwoord van Marina Noordegraaf |
Welkom bij
Bibliotheek 2.0
Toegevoegd door Jeroen van Beijnen
© 2009 Gemaakt op Ning door Edwin Mijnsbergen. Uw eigen sociale netwerk oprichten
Banners | Een probleem rapporteren? | Privacy | Algemene voorwaarden